Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Citroen έδωσε μια πρώτη ιδέα για το πως θα μοιάζει η νέα γενιά του C5 Aircross.
Βασισμένο στην πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, το πενταθέσιο SUV της μεσαίας κατηγορίας θα μοιάζει αρκετά με το πρασινωπό που εμφανίστηκε στη γαλλική πασαρέλα.
Ποια θα είναι όμως η οριστική του εμφάνιση; Όσο φουτουριστικό και αν είναι το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσίασε η Citroen, στη σιλουέτα του υπήρχαν πολλά στιλιστικά στοιχεία, τα οποία συναντάμε στα πιο πρόσφατα Citroen, και γι’ αυτόν το λόγο πιστεύουμε ότι το όχημα παραγωγής θα έχει αρκετά παρόμοια στοιχεία στην εμφάνισή του.
Σιλουέτα λοιπόν με τετραγωνισμένες επιφάνειες, ειδικά στο μπροστινό μέρος, όπου ξεχωρίζει το λογότυπο της Citroen στο κέντρο της μάσκας και οι πολύ λεπτοί προβολείς σε δύο επίπεδα. Η κάτω γρίλια είναι επίσης πολύ τετράγωνη, ενώ στα πλαϊνά συναντάμε μεγάλες ζάντες (οι πληροφορίες αναφέρουν στάνταρ 19 ιντσών). Αναμένεται επίσης να είναι όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικό.
Στο πίσω μέρος η κάθετη επιφάνεια κυριαρχεί και η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών θα επιτρέπει τη φόρτωση των αποσκευών πιο εύκολα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το πρωτότυπο C5 έχει μήκος 4,65 μ. (+15 εκ. σε σύγκριση με το σημερινό C5 Aircross) και ύψος 1,66 μ. Δύο τιμές που θα μπορούν κάλλιστα να υπάρχουν στο μοντέλο της σειράς.
Μιλώντας για κινητήρες, το νέο C5 Aircross θα έχει πλήρη γκάμα. Θα μπορούσαμε να πούμε ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης, βενζινοκίνητες plug-in υβριδικές και ενδεχομένως για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου αμιγώς ηλεκτρικό, καθώς έχει έτοιμη τη συνταγή από τα Peugeot e-3008 και e-5008 με αυτονομία γύρω στα 480 χλμ. Δεν είναι ξεκαθαρισμένο ακόμα η ύπαρξη ή μη του diesel 1.5 BlueHDi, απόδοσης 131 ίππων.
Εντός του πρώτου τριμήνου του 2025 αναμένεται το τελικό προϊόν, αυτό δηλαδή που θα βρει τη θέση του στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Citroen.