Το κοινό των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υποδέχεται το Xiaomi YU7. Tο νέο ηλεκτρικό SUV, το δεύτερο μοντέλο του κινεζικού τεχνολογικού κολοσσού μετά το SU7 sedan.
Αυτό το νέο τεχνολογικό SUV, που θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά στα μέσα του 2025, δανείζεται σε μεγάλο βαθμό από τη σχεδίαση του αδερφού μοντέλου του σεντάν SU7, που έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2023.
Μιλώντας για διαστάσεις, το YU7 έχει μήκος 4.999 χλστ., πλάτος 1.996 χλστ. και ύψος 1.600 χλστ., με μεταξόνιο 3.000 χλστ. Το SUV είναι πρακτικά τόσο μεγάλο όσο το σεντάν SU7 εκτός από το αυξημένο ύψος 145 χλστ. που του βοηθά να δώσει μια πιο επιβλητική παρουσία, αφού πρόκειται για SUV.
Οι στυλιστικές ομοιότητες μεταξύ YU7 και SU7 είναι εμφανείς, όταν τοποθετούνται το ένα δίπλα στο άλλο. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Xiaomi YU7 δηλώνει την ταυτότητά του ως SUV με ελαφρώς υψηλότερα και πιο μυώδη χαρακτηριστικά που το απομακρύνει από το σεντάν SU7.
Όμως για προσέξτε καλύτερα το Xiaomi YU7. Με ποιο super car μοιάζει, με τους έντονους θόλους των τροχών, τις σμιλεμένες πίσω πλευρές και την κυρτή οροφής στην ουρά…
Αφήνοντας τη φαντασία να οργιάζει το YU7 παραπέμπει στο SUV της Ferrari, την Purosangue…
Οι Κινέζοι ξεπέρασαν τη φαντασία και το ΧU7, καθώς δε παραπέμπει μόνο στη Ferrari Purosangue, αλλά και στη McLaren 750S (πάει τρελαθήκαμε) καθώς στο μπροστινό μέρος του SUV της Xiaomi οι προβολείς LED φαίνονται να είναι εμπνευσμένοι από το super sport βρετανικό όχημα, δίνοντας στη
«μούρη» του YU7 μια αιχμηρή και επιθετική εμφάνιση, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει φώτα LED πλήρους πλάτους.
Xiaomi: Μυστήριο παραμένει το εσωτερικό του YU7 που δεν έχει αποκαλυφθεί
Η Xiaomi δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το εσωτερικό του YU7, με το SUV πιθανότατα θα υιοθετήσει μια διάταξη καμπίνας παρόμοια με αυτή του sedan SU7 με οθόνη αφής 16,1 ιντσών για ψυχαγωγία, οθόνες για πίσω επιβάτες και εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας.
Όπως και στο Xiaomi sedan, ο αισθητήρας LiDAR που είναι ορατός στην οροφή του YU7 υποδηλώνει την παρουσία προηγμένων χαρακτηριστικών αυτόνομης οδήγησης.
Το Xiaomi YU7 τροφοδοτείται από ένα σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα με τον μπροστινό 299 ίππων και τον πίσω 392 ίππων, για συνολική ισχύ 691 ίππων, επομένως ακόμη πιο ισχυρό από το SU7 Max που αποδίδει 673 ίππους.
Το Xiaomi YU7 θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία CATL της οποίας οι ακριβείς προδιαγραφές δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Υπενθυμίζουμε ότι το SU7 sedan προσφέρεται με τρία μεγέθη μπαταριών, 73,6 kWh, 94,3 kWh και 101 kWh, για μέγιστη αυτονομία έως και 800 χιλιομέτρων. Λαμβάνοντας υπόψη το βαρύτερο πλαίσιο, το YU7 είναι πιθανό να προσφέρει ελαφρώς χαμηλότερο επίπεδο αυτονομίας από το sedan.
Όσον αφορά τις τιμές, η Xiaomi δεν έχει αποκαλύψει ακόμη επίσημες πληροφορίες, αλλά τα κινεζικά μέσα αναφέρουν τιμή εκκίνησης που θα είναι μεταξύ 250.000 και 300.000 γιουάν, ισοδυναμεί με περίπου 32.500 και 39.000 ευρώ, τοποθετώντας την ως άμεσο ανταγωνιστή του Tesla Model Y.
Το SU7 sedan στην Κίνα έχει έναν τιμοκατάλογο που ξεκινά από 215.900 γιουάν, περίπου 28.100 ευρώ, τιμή που το καθιστά αναμφισβήτητα φθηνότερο από τον άμεσο αντίπαλό του Tesla Model 3.
Ο στόχος της Xiaomi είναι να παραδώσει 130.000 μονάδες SU7 μέχρι το τέλος του έτους, κάτι που είναι ένα βήμα παραπάνω από τον αρχικό στόχο των 100.000 μονάδων.
Σύμφωνα με τις ταξινομήσεις, η Xiaomi παρέδωσε 112.516 EVs στην Κίνα το 2024 (Μάρτιος – Νοέμβριος), με 21.955 μονάδες τον Νοέμβριο.
Η Xiaomi ανακοίνωσε ότι το YU7 που «χτυπάει» τελική ταχύτητα 253 χλμ./ώρα αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του 2025, με τις τιμές μεταξύ 250.000 και 350.000 γιουάν, 34.000 και 48.000 δολάρια ΗΠΑ.
Το Tesla Model Y SUV ξεκινά από 249.900 γιουάν, 34.000 δολάρια ΗΠΑ, στην Κίνα.
Η παραγωγή του νέου SUV θα γίνει στα εργοστάσια της Xiaomi στο Πεκίνο, όπου το SU7 έφτασε πρόσφατα το ορόσημο των 100.000 μονάδων παραγωγής