Μέσω της Ioniq η Hyundai θέλει τα επόμενα χρόνια να βρεθεί στην κορυφή της Ευρώπης, όσον αφορά τις μετακινήσεις με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το όνομα Ioniq οι Κορεάτες ξεκίνησαν να το χρησιμοποιούν για ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2016 και προσφέρονταν με υβριδικούς, plug-in Υβριδικούς αλλά και αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες. Ωστόσο, από το 2019 η Hyundai έκανε την Ioniq ξεχωριστή μάρκα, μοναδικό αντικείμενο της οποίας είναι η ηλεκτροκίνηση.
Στο πλαίσιο των προσπαθειών για να ανέβει στην κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει μια σειρά μοντέλων.
Η αρχή θα γίνει με το Ioniq 5, ένα μεσαίο crossover με σχεδιαστική έμπνευση από το πρωτότυπο με την ονομασία “45” το οποίο είχαμε δει στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019. Το λανσάρισμά του αναμένεται στα μέσα του 2021.
Ένα χρόνο αργότερα θα ξεκινήσει η εμπορική πορεία του Ioniq 6, το οποίο θα είναι desan. Το τρίτο “βέλος στη φαρέτρα” της Hyundai Θα είναι το Ioniq 7. Ένα μεγάλο SUV το οποίο θα δούμε το 2024.
Κοινό στοιχείο των τριών μοντέλων είναι ότι θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Global Modular Platform (e-GMP).
Τις φιλοδοξίες της εταιρείας εξέφρασε με τον καλύτερο τρόπο ο Μίκαελ Κόουλ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ευρωπαϊκού τμήματος της Hyundai. Ο Κόουλ αναφέρει ότι ο στόχος είναι η Hyundai να γίνει σχετικά σύντομα εκείνη που θα έχει τις περισσότερες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
Ο ίδιος πιστεύει ότι υπάρχει αυτή η προοπτική, βασιζόμενος στο γεγονός ότι μέχρι το τέλος του 2020 η κορεατική μάρκα θα έχει πουλήσει περίπου 60.000 μονάδες.
Απώτερος στόχος των Κορεατών είναι μέχρι το 2025 οι Hyundai, Kia και Genesis να πουλάνε, αθροιστικά, πάνω από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά έτος. Αυτό το νούμερο αντιπροσωπεύει το 10% της αγοράς.