Eίναι γνωστή η αγάπη του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, για το motorsport.
Είναι πέρα από εντυπωσιακό η βάση που δίνει η Toyota σε κάθε μορφή αγώνων σε παγκόσμιο επίπεδο. Από το WRC και το WEC, πέρα από την έντονη παρουσία της στην Ιαπωνία, στη Formula 1, που η επιστροφή της γίνεται με την ομάδα της Haas F1 Team.
Toyota: Έντονη η παρουσία της σε όλα τα επίπεδα του motorsport
Η Τoyota Gazoo Racing (TGR) ανακοίνωσε ότι στο Tokyo Auto Salon 2025, που πραγματοποιείται στο εκθεσιακό κέντρο Makuhari Messe 10-12 Ιανουαρίου (ένα 3ήμερο δηλαδή) το βασικό μενού στο περίπτερό της θα είναι οχήματα με βάση το Yaris GR, με κύριο θέμα «Car-making at Nurburgring», που είναι το σημείο εκκίνησης των νέων σχεδίων της TGR υπό του Akio Toyoda, γνωστός στο χώρο των αγώνων ως «Morizo», αλλά και του GR Yaris με ένα πιο αεροδυναμικό πακέτο.
Το GR Yaris Aero Package είναι ένα πρωτότυπο όχημα εξοπλισμένο με αεροδυναμικά εξαρτήματα απόδοσης που έχουν αναπτυχθεί με βάση τις υποδείξεις επαγγελνατιών οδηγών της ομάδας.
Το λευκό GR Yaris των φωτογραφιών διαθέτει έξι τέτοια μέρη, συμπεριλαμβανομένης μιας μεταβλητής πίσω πτέρυγας με ρυθμιζόμενη γωνία που ανταποκρίνεται στις καταστάσεις, και όχι μόνο επιδιώκει βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση και σταθερότητα χειρισμού, αλλά ασκεί επίσης μια εντυπωσιακή παρουσία όσον αφορά το στυλ. Ενώ στο εσωτερικό τα βλέμματα «τραβάει» το κατακόρυφο χειρόφρενο, το οποίο μας παραπέμπει στα αγωνιστικά Yaris.
Από το 2025, η TGR και η Rookie Racing ως ενωμένη «Τoyota Gazoo Rookie Racing (TGRR)» σχεδιάζει την επιστροφή της Toyota στον αγώνα αντοχής των 24 ωρών στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ των 20 χλμ. μετά από μια διακοπή έξι ετών, συμμετέχοντας με το εξελιγμένο GR Yaris, το οποίο έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Tokyo Auto Salon 2024 και είναι εξοπλισμένο με το πρόσφατα αναπτυγμένο Gazoo Racing Direct Automatic κιβώτιο.
Το 2024, πολλοί οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου του «Morizo» και των επαγγελματιών οδηγών της ομάδας, έγραψαν πολλά χλμ. δοκιμών για να εξελίσσουν και να προετοιμάσουν το αυτοκίνητο σε διάφορους δρόμους τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων και των εξαντλητικών δοκιμών στην πίστας του Νίρμπουργκρινγκ.