Διαδικτυακά παρακολουθήσαμε σήμερα ένα τμήμα της ειδικής εκδήλωσης “Renault eWays”, η οποία διεξάγεται από 15 έως 27 Οκτωβρίου και είναι αφιερωμένη στην ηλεκτροκίνηση του σήμερα και του αύριο.
Η γαλλική εταιρεία πέρα από τα νέα εξηλεκτρισμένα της μοντέλα μίλησε για τους μακροπρόθεσμους στόχους που έχει θέσει, ώστε να καταστεί φιλικότερη απέναντι στο περιβάλλον.
Σύμφωνα λοιπόν με τη Renault επιθυμία της είναι μέχρι το 2050 να έχει μηδενίσει τις εκπομπές C02 από οχήματα της στην Ευρώπη. Σε πρώτη φάση θα προσπαθήσει μέχρι το 2030 να έχει μειώσει τις εκπομπές C20 στη Γηραιά Ήπειρο κατά 50%, σε σύγκριση με το 2010. Στο μεταξύ όμως μέχρι το 2022 κάθε νέο μοντέλο που θα λανσάρει η Renault θα διατίθεται με μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη ή εξηλεκτρισμένη έκδοση, ενώ εκτιμά ότι σε 5 χρόνια το 50% των πωλήσεων της θα προέρχονται από ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα.
Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από δέκα χρόνια η Renault παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο και δημοφιλές σήμερα ΖΟΕ. Πλέον στους δρόμους όλου του κόσμου κυκλοφορούν συνολικά 350.000 ηλεκτρικά οχήματα της Renault, προερχόμενα από τη γκάμα 8 διαφορετικών μοντέλων.
Παγκόσμια πρεμιέρα στο πλαίσιο της ειδικής εκδήλωσης “Renault eWays” έκανε το νέο Megane eVision, το οποίο εμφανίστηκε σε πρωτότυπη μορφή, είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, διαθέτει σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από SUV, coupe και hatchback, ενώ είναι χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-EV. Διαβάστε περισσότερα για το νέο Megane eVision πατώντας εδώ.
Επίσης παρουσιάστηκε το νέο Spring με μορφή παραγωγής, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia και θα είναι το πιο προσιτό στην κατηγορία του. Διαβάστε περισσότερα για το νέο Dacia Spring πατώντας εδώ.
Τέλος, το πρώτο εξάμηνο του 2021 στην Ευρώπη αναμένουμε τη γκάμα Ε-Τech της Renault, η οποία περιλαμβάνει τα υβριδικά και ήπια υβριδικά Arkana (διαβάστε περισσότερα πατώντας εδώ) και Captur, καθώς και το plug-in υβριδικό Megane.