Το VW ID.7 Pro S διαθέτει τυποποιημένη αυτονομία που φτάνει τα 709 χλμ, ωστόσο κατά τη διάρκεια δοκιμών την ξεπέρασε πολύ.
Ένα τυχαίο VW ID.7 Pro S, χωρίς κάποια βελτίωση, δοκιμάστηκε στην πίστα Ναρντό της Ν. Ιταλίας, ώστε να διαπιστωθεί πόση είναι η μέγιστη αυτονομία που μπορεί να επιτύχει με μία φόρτιση και κατά πόσο θα ξεπεράσει τα 709 χλμ. της τυποποιημένης.
Για το εγχείρημα αυτό επιλέγχθηκε η έκδοση των 286 ίππων με την μπαταρία των 86 kWh και το αποτέλεσμα ήταν ανώτερο των προσδοκιών.
VW ID.7 Pro S: 941 χλμ με μία φόρτιση
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής των σχεδόν 1.000 χλμ, το VW ID.7 Pro S κατάφερε να επιτύχει κατανάλωση ενέργειας μόλις 9.2 kWh/100χλμ, που μεταφράζεσται στο θερμικό ισοδύναμο του… 1 λτ/100 χλμ σε κινητήρα diesel.
H δοκιμή μάλιστα δεν έγινε με σταθερή ταχύτητα και προσομοίωση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά διεξήχθη στο τμήμα των… χαμηλών ταχυτήτων της πίστας, με συνθήκες που να παραπέμπουν σε κίνηση εντός αστικού ιστού.
Το τμήμα της πίστας αυτό, μήκους 12.5 χλμ, επιτρέπει την οδήγηση σε διάφορες συνθήκες, στοιχείο που επιβεβαιώνεται και από τη μέση ταχύτητα της δοκιμής, που κυμάνθηκε στα 29 χλμ./ώρα, για τη διάρκειας… 33 και πλέον ωρών οδήγηση.
Αυτός ο μέσος όρος ταχύτητας, κυμαίνεται μεταξύ των 22 χλμ./ώρα που είναι η μέση ταχύτητα κίνησης στο Αμβούργο και των 31 χλμ./ώρα του Άμστερνταμ, σύμφωνα με τα στοιχεία της πολύ γνωστής εταιρείας δορυφορικών συστημάτων πλοήγησης TomTom. Είναι δηλαδή άκρως αντιπροσωπευτική τιμή για κίνηση εντός ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων
Η επίδοση αυτή του VW ID.7 Pro S είναι κατά 32% πιο υψηλή από την τυποποιημένη αυτονομία του προτύπου WLTP, τα 709 χλμ. της οποίας είναι ήδη από τις καλύτερες τιμές για οικογενειακό μοντέλο, αυτής της κατηγορίας.
Σύμφωνα με τον Martin Sander, μέλος του ΔΣ της VW, υπεύθυνο για τις πωλήσεις, το μάργκετινγκ αλλά και το after sales, το ID.7 είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας και η επίδοση αυτή, αποδεικνύει έναν από τους λόγους.