Πυρετός προετοιμασίας καθώς Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport και M-Sport Ford, oι τρεις top ομάδες στο WRC, πραγματοποίησαν αρκετές δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους των Άλπεων.
Πάγος, χιόνι, στεγνή άσφαλτος, βρεγμένη άσφαλτος και πολλά χλμ. με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 να δοκιμάζονται χωρίς τα υβριδικά συστήματα και με ελαστικά Hankook στους δρόμους των Γαλλικών Άλπεων, ενόψει ράλι Μόντε Κάρλο.
Σχεδόν όλοι οι οδηγοί των τριών ομάδων δοκίμασαν και ελαστικά με καρφιά, που κάλλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις παγωμένες ειδικές διαδρομές του Μόντε Κάρλο.
Μεταξύ των οδηγών που κάλυψαν τα περισσότερα χλμ. στις δοκιμές εξέλιξης ήταν ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier με Toyota Yaris Rally1, κυνηγώντας τη δέκατη επιτυχία του στο ράλι Μόντε Κάρλο (8 WRC και μια στο IRC μέχρι τώρα). Δοκιμές έκανε και ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera, ομόσταυλος του Γάλλου, ο οποίος επιστρέφει στο Μόντε Κάρλο μετά από δύο χρόνια.
WRC; Πρεμιέρα του πρωταθλήματος το ράλι Μόντε Κάρλο στο χλιδάτο πριγκιπάτο
Ο νεαρός Φινλανδός εκμεταλλεύτηκε τις χιονισμένες ειδικές διαδρομές στο Rallye Hivernal du Dévoluy, αγώνας του γαλλικού πρωταθλήματος, για να προετοιμαστεί για την πρώτη φάση του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τερματίζοντας δεύτερος πίσω από τον Fourmaux, στην πρώτη του εμφάνιση με το Hyundai i20 Rally1 no hybrid.
Πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης και για τις νέες περιπέτειες που ξεκινάνε το 2025 οι Adrien Fourmaux με τον Coria στη Hyundai, (το τρίτο πλήρωμα με τα i20 Rally1 για όλους τους αγώνες του φετινού WRC) και του πρωτοεμφανιζόμενου Josh McErlean (ο Treacy στο ρόλο του συνοδηγού) στη Ford με το Puma Rally1.
Φυσικά για τις ομάδες είναι διαφορετικές οι προσδοκίες μεταξύ των δύο, δεδομένης της μεγάλης προσμονής που συνοδεύει τον Γάλλο της Hyundai, που ως πρώτο βιολί στην M-Sport Ford το 2024, σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις.
Από την άλλη, η ευκαιρία που πολλοί ονειρεύονται στο να βρεθούν στο bucket εργοστασιακού αυτοκινήτου, κατέληξε στα χέρια του 25χρονου Ιρλανδού οδηγού, που τον υποστηρίζει η Motorsport Ireland Rally Academy. Ποιος ξέρει, ίσως να είναι η έκπληξη της χρονιάς…
Τα υπόλοιπα με τον βασιλιά του 2024, Thierry Neuville, και τους υπόλοιπους που συνθέτουν το παζλ των Rally1 Cars, Ott Tanak, Elfyn Evans, Takamoto Katsuta και Gregoire Munster, στο πρώτο ραντεβού της χρονιάς, 23-26 Ιανουαρίου στο όλο λάμψη πριγκιπάτο της μεσογείου.