H Lamborghini είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και δραστήρια στα μέσα κοινωνική δικτύωσης. Η επίσημη σελίδα της στο Facebook αριθμεί σχεδόν 13 εκατομμύρια Likes, στο YouTube 1,6 εκατομμύρια subscribes, ενώ στο Twitter και στο Ιnstagram έχει 1,9 και 28 εκατομμύρια followers αντίστοιχα.
Επειδή όμως η Lamborghini θέλει να συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής δεν αγνόησε το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που κάνει θραύση, ειδικά στη νεολαία. Ο λόγος φυσικά για το Tik Tok, μέσω του οποίου δημιουργούνται σύντομα, χιουμοριστικά συνήθως, video.
Το Tik Tok είναι ιδιαίτερα αγαπητό στη Γενιά Ζ (όσοι έχουν γεννηθεί στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000) και στους Millennials (όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000).
Η Lamborghini λοιπόν είναι η πρώτη εταιρεία πολυτελών σπορ αυτοκινήτων που ανοίγει επίσημο λογαριασμό στο Tik Tok, ενώ μπορείτε να τη βρείτε ως @lamborghiniofficial ή πατώντας σε αυτόν εδώ το σύνδεσμο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ήδη η Lamborghini έχει αποκτήσει στο Tik Tok 38,6 εκατομμύρια followers και 169,2 εκατομμύρια Likes. Η ιταλική εταιρεία των supercars έχει στόχο μέσα από το Tik Tok να διδάξει την ιστορία της σε νέους ανθρώπους και να έρθει πιο κοντά τους, μέσω ενός πρωτότυπου και διασκεδαστικού τρόπου.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το πρώτο video που ανέβασε η Lamborghini στο Tik Tok, το οποίο έχει αποσπάσει πάνω από 162 χιλιάδες Likes. Σύμφωνα με το σενάριο ο ιδιοκτήτης μιας Lamborghini βλέπει έναν πραγματικό εφιάλτη καθώς καταδιώκεται, μπαίνει μέσα στο supercar του, αλλά ο θηριώδης κινητήρας δεν ενεργοποιείται. Ξυπνάει έντρομος, τρέχει στο γκαράζ και επιβεβαιώνει ότι τα ονειρικά αυτοκίνητα δεν πιστεύουν σε εφιάλτες, ακόμα και στη γιορτή του Χάλογουιν…