Μετά τα i30, i30 Fastback και i20 (και Veloster εκτός Ελλάδας), ήρθε η ώρα για το i10 να αποκτήσει το γράμμα Ν που χρησιμοποιεί η Hyundai στα μοντέλα που έχουν αυξημένη ισχύ.
Συγκεκριμένα, το i10 πλέον διατίθεται στην ελληνική αγορά στην έκδοση N Line. Σε αυτή υπάρχουν σχεδιαστικές διαφορές που το κάνουν να έχει έντονα σπορ εμφάνιση.
Εκτός από τον αισθητικό τομέα, όμως, το i10 N Line προσφέρεται και με αυξημένη ιπποδύναμη, καθώς η μία από τις δύο επιλογές είναι το τρικύλινδρο σύνολο 1.0 λίτρου που αποδίδει 100 ίππους. Εναλλακτικά προσφέρεται και με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 λίτρων, το οποίο αποδίδει 84 ίππους, όμως αυτός ο κινητήρας είναι διαθέσιμος και στις άλλες εκδόσεις του μοντέλου.
Οι αισθητικές διαφορές που αναφέραμε περιλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, LED φώτα ημέρας, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και εμπρός μάσκα, αλλά και το λογότυπο Ν στη γρίλια.
Όσον αφορά το εσωτερικό, υπάρχουν διαφορές στη σχεδίαση του τιμονιού, στο λεβιέ ταχυτήτων, αλλά και στα καθίσματα τα οποία είναι πιο σκούρα και φέρουν το γράμμα Ν. Ακόμα, γύρω από τους αεραγωγούς του κλιματισμού υπάρχουν κόκκινες λεπτομέρειες και τα πεντάλ είναι μεταλλικά.
Εξετάζοντας λεπτομερέστερα τους κινητήρες, ο 1.2 λίτρων αποδίδει 84 ίππους και 118 Nm ροπής σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ εκείνος του 1.0 λίτρου αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι και πάλι χειροκίνητο 5 σχέσεων.
Η τιμή με τον κινητήρα των 84 ίππων ξεκινάει από τις 14.790 ευρώ, ενώ με τους 100 ίππους από τις 15.490 ευρώ.