Απόβαση στη χώρα μας θα κάνει σύντομα το Citroen C5 Aircross με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, καθώς αναμένεται εντός του Νοεμβρίου. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του.
Η ναυαρχίδα στα SUV της Citroen στην προκειμένη περίπτωση τροφοδοτείται από έναν turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων PureTech προδιαγραφών Euro 6, απόδοσης 180 ίππων, από μια μπαταρία χωρητικότητας 13.2 kWh τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 108 ίππων, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 των οχτώ σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στον εμπρός άξονα. Συνδυαστικά η ισχύς και η ροπή είναι 225 ίπποι και 320 Nm αντίστοιχα.
Το νέο plug-in υβριδικό C5 Aircross αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διανύσει μέχρι 55 χλμ. (μέτρηση WLTP) όταν είναι πλήρως φορτισμένη η μπαταρία του. Στην αμιγώς ηλεκτρική του λειτουργία κινείται αθόρυβα, εκπέμπει μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα, εισέρχεται ελεύθερα σε αστικές ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας, η άμεσα διαθέσιμη ηλεκτρική ισχύς του δίνει σπιρτάδα στις μετακινήσεις εντός της πόλης, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 135 χλμ./ώρα.
Οπτικά είναι αναγνωρίσιμο από τις μπλε πινελιές στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα και χαμηλά στις εμπρός πόρτες, από το λογότυπο “h” δηλαδή hybrid στα εμπρός φτερά, από το λογότυπο hybrid στην πόρτα του χώρου αποσκευών και από την τάπα του αριστερού πίσω φτερού όπου υπάρχει η παροχή για τη σύνδεση του στην πρίζα. Στο πίσω δεξί φτερό υπάρχει βεβαίως και η τάπα για το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τα τρία πίσω, ανεξάρτητα μεταξύ τους, καθίσματα, είναι συρόμενα, ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα, με το χώρο των αποσκευών να αυξομειώνεται από 460 έως 600 λίτρα. Η εξοπλιστική λίστα του νέου plug-in υβριδικού C5 Aircross περιλαμβάνει 20 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ ξεχωρίζει το Highway Driver Assist (υποβοήθηση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.
H φόρτιση της μπαταρίας από 32Α Wall Box διαρκεί δυο ώρες, από πρίζα Green up της Legrand 14Α τέσσερις ώρες και από μια τυπική οικιακή πρίζα 8Α επτά ώρες. Τέλος, σημειώνεται ότι το plug-in υβριδικό C5 Aircross καταναλώνει μόλις 1,4 λίτρα/100 χλμ. καυσίμου και εκπέμπει μόλις 32 γρ./χλμ. CO2 (μετρήσεις WLTP).