Το 1936 η Skoda αποφάσισε να λάβει μέρος στο ράλι Μόντε Κάρλο, ενώ η αποστολή αυτή ανατέθηκε στο Popular, το οποίο κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία του.
Με αφορμή το γεγονός αυτό η Skoda δημιούργησε την περιορισμένης παραγωγής έκδοση ονόματι Monte Carlo για το Popular, σε 70 μόλις αντίτυπα με coupe και roadster αμάξωμα, αντλώντας έμπνευση από το επιτυχημένο αγωνιστικό της όχημα.
Πώς θα έμοιαζε άραγε ο διάδοχος του Popular Monte Carlo αν γεννιόταν το 2020; Απάντηση στο ερώτημα αυτό θέλησε να δώσει ο σχεδιαστής της Skoda, Λτζούντιλ Σλάβοφ, μέσα από τη φαντασία του οποίου γεννήθηκε το φουτουριστικό και κομψότατο μοντέλο που βλέπετε στα σχετικά σκίτσα.
Ο Σλάβοφ εξηγεί ότι επέλεξε να αναγεννήσει το roadster Popular Monte Carlo και όχι το coupe, διότι αυτή η έκδοση τον διευκόλυνε να προβάλει το εσωτερικό του πρωτότυπου οχήματος. Ο πρώτος κοινός σχεδιαστικός παρονομαστής που εντοπίζουμε είναι ότι διατηρήθηκε το μακρύ πίσω τμήμα με την έντονη κλίση προς τα κάτω.
Παρατηρήστε επίσης ότι στο σύγχρονο Popular Monte Carlo πίσω από τα καθίσματα υπάρχουν θήκες με γυάλινο κάλυμμα στις οποίες έχουν τοποθετηθεί δυο αγωνιστικά κράνη. Ο Σλάβοφ αρχικά σκέφτηκε να τοποθετήσει δυο παιδικά καθίσματα στο σημείο αυτό, ωστόσο αντιλήφθηκε ότι θα έχανε από τη σπορ εικόνα που ήθελα να προσδώσει στο όχημα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ιστορικό Popular Monte Carlo είχε ένα κάθισμα με κλίση προς τα εμπρός, το οποίο είχε λάβει το ψευδώνυμο «η θέση της πεθεράς».
Έκδηλες είναι σε κάθε χιλιοστό του αμαξώματος οι αεροδυναμικές του γραμμές, ενώ η μεγάλη κάθετη μάσκα του πρώτου Popular Monte Carlo δε μπόρεσε να υιοθετηθεί σε ένα μοντέρνο όχημα. Έτσι η πλατιά μάσκα είναι σαφώς χαμηλότερη, ενώ ενσωματώνει στα άνω άκρα της τα στενόμακρα Led φωτιστικά σώματα.
Ο κόκκινος κύκλος που υπάρχει δεξιά στη μάσκα δεν είναι καθόλου τυχαίος. Το Popular Monte Carlo εκείνης της εποχής αντί για το λογότυπο της Skoda διέθετε επίσης έναν κύκλο ψηλά στην κάθετη μάσκα, στον οποίο αναγράφονταν οι λέξεις Monte Carlo. Στο εμπρός καπό αναγράφεται το όνομα της Skoda, όπως το βλέπουμε στα σύγχρονα μοντέλα της, αλλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό του εικονικού Popular Monte Carlo διατηρήθηκε το τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό ταχύμετρο, το οποίο όμως τώρα εμφανίζεται με τη μορφή ολογράμματος, ενώ οι πλευρικοί αποθηκευτικοί χώροι αντικαταστάθηκαν με μεγάλες οθόνες που προβάλλουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στους επιβάτες.
Αλήθεια, θα θέλατε να δείτε το roadster Popular Monte Carlo να ζωντανεύει ξανά στους δρόμους με αυτή τη μορφή;