Όλα ξεκίνησαν στις αρχές του 1970 ως συνεργασία μεταξύ της τότε Daimler-Benz και της αυστριακής Steyr- Puch με έδρα την πόλη Γκρατς.
Το μοντέλο αυτό είναι ο πρόγονος όλων των SUV που φέρουν το πιο γνωστό αστέρι. Είναι το πρότυπο στην κατηγορία των οχημάτων εκτός δρόμου για τη Mercedes που ξεχωρίζει για την αντοχή του αλλά και τις ικανότητές του. Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% των οχημάτων από τότε που ξεκίνησε η κατασκευή τους, εξακολουθούν να κυκλοφορούν.
Το αυτοκίνητο έγραψε ιστορία με τρείς τύπους διαφορετικών αμαξωμάτων. Ως Cabriolet με υφασμάτινη οροφή και κοντό μεταξόνιο αλλά και Station Wagon με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο.
Mercedes 307 E: Ο παππούς των ηλεκτρικών φορτηγών
Το 1989, τα οχήματα της σειράς 463, όπως ήταν ο κωδικός για το G- Wagen, ακολούθησε μια εξελικτική διαδικασία για το off-road μοντέλο και από το 1993 το μοντέλο φέρει το όνομα G-Class.
Το αυτοκίνητο στο πέρασμα των χρόνων έχει δείξει την ευελιξία του σε πολλές εκδόσεις για ειδικούς σκοπούς ωε αστυνομικό, πυροσβεστικό, ασθενοφόρο, ενώ το 1983 με τον Τζάκι Ιξ κέρδισε την περιπέτεια τη ερήμου ανθρώπων και μηχανών το Ντακάρ.
Χρησιμοποιήθηκε σε ειδικές αποστολές εξερευνώντας άγνωστα μέρη με δύσκολες προσβάσεις.
Το G-Class έγινε επίσης γνωστό σε όλο τον κόσμο ως το αυτοκίνητο το Πάππα Ιωάννη Παύλου. Έφερε την ονομασία «Popemobile», σε άσπρο χρώμα βαμμένο και έφερε ένα διάφανο ειδικό κάλυμμα στο πίσω μέρος με χειρολαβές που χρησιμοποίησε ο αρχηγός του Βατικανού τη 10ετία του 1980.
H G-Class στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις G350 d με 3λιτρο μοτέρ diesel ισχύος 286 ίππων με τιμή 167.788 ευρώ. Ως G 400 d επίσης με 3λιτρο diesel με 330 ίππους με 172.388 ευρώ, ως G500 με 4λιτρο μοτέρ βενζίνης 442 ίππων με 194.115 ευρώ ενώ η κορυφαία έκδοση είναι η AMG G63 με μοτέρ βενζίνης 4 λίτρων 585 ίππων και τιμή 276.817 ευρώ.
Δείτε και μια οικογενειακή περιπέτεια στο Μαρόκο με την G-Class