Οι γωνίες κάμπερ και κάστερ αποτελούν μία πιο ιδιαίτερη ορολογία της αυτοκίνησης που συνήθως δεν απασχολεί τον μέσο οδηγό. Όμως οι πιο μυημένοι σίγουρα την έχουν ακουστά, με την μετάφραση της, συχνά να μπερδεύει.
Γωνία κάμπερ: Είναι η γωνία που σχηματίζει ο τροχός με τον κάθετο προς το δρόμο άξονα
Στα αυτοκίνητα που ο τροχός είναι εντελώς κάθετα με την επιφάνεια του οδοστρώματος (σε όλα τα εργοστασιακά δηλαδή), η γωνία κάμπερ είναι στο απόλυτο μηδέν. Εάν ο τροχός συγκλίνει προς τα μέσα τότε έχουμε αρνητική γωνία κάμπερ, ενώ αν συγκλίνει προς τα έξω, τότε έχουμε θετική.
Τα θετικά της αρνητικής γωνίας κάμπερ αποτυπώνονται στην πρόσφυση, άρα και στα χαρακτηριστικά χειρισμού του αυτοκινήτου. Σε μία στριφτερή διαδρομή και σε σπορ συνθήκες, το αυτοκίνητο θα πατάει καλύτερα στο δρόμο και θα στρίβει με χαρακτηριστικά μεγαλύτερη ασφάλεια και αμεσότητα. Από την άλλη, εάν ένα ελαστικό χάσει την πρόσφυση, τότε δεν υπάρχει αντίθετη δύναμη να ισορροπεί το σύνολο και το αυτοκίνητο γίνεται πολύ δυσκολότερο στο χειρισμό.
Γωνία κάστερ: Είναι η γωνία που σχηματίζει ο άξονας περιστροφής του τροχού με τον κατακόρυφο άξονα, όταν στρίβουμε το τιμόνι.
Θετική γωνία κάστερ έχουμε όταν η νοητή αυτή γραμμή είναι πιο μπροστά από τον κατακόρυφο άξονα, και αρνητική όταν είναι πιο πίσω. Στην πρώτη περίπτωση, το αυτοκίνητο είναι αρκετά πιο ευσταθές και βοηθά στην επαναφορά της ευθείας τροχιάς μετά από απότομο στρίψιμο των τροχών. Συνήθως επιφέρει και ένα επιπλέον βάρος στο τιμόνι. Πάντως σε όλες τις περιπτώσεις, ο λόγος γίνεται για από 1 έως και 8μοίρες, καθώς ακόμα και η μία, αλλάζει ριζικά το στήσιμο και τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.