Οι Τούρκοι φαίνεται πως αρχίζουν να κλείνουν το μάτι στη νέα αυτοκινητιστική πραγματικότητα και αγοράζουν ηλεκτρικά. Η αύξηση των πωλήσεων του πρώτου 10μηνου του 2020 σε σχέση με το περσινό, αγγίζει το 105%.
Αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα πουλήθηκαν από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο 314, ενώ αθροιστικά τα υβριδικά μοντέλα έφτασαν τα 15.151 (αύξηση 74% συγκριτικά με το 2019). Βέβαια παρά την ξεκάθαρη αύξηση των αμιγών ηλεκτρικών και υβριδικών, την μερίδα του λέοντος διατηρεί ακόμα η βενζίνη με ποσοστό 52%, ενώ ακολουθούν τα diesel με 41% και τα LPG με 4%. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μη ξεχνάμε πως ο ίδιος ο Ταγίπ Ερντογάν το Δεκέμβριο του 2019 ανακοίνωσε την κατασκευή 2 electric SUVs στην γείτονα χώρα, με την γραμμή παραγωγής να παίρνει μπρος το 2022.
Τί συνέβη στις πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο;
Ιστορία γράφτηκε στην ευρωπαϊκή αυτοκίνηση τον μήνα Σεπτέμβριο, καθώς για πρώτη φορά, οι συνδυαστικές ταξινομήσεις μοντέλων με ηλεκτρικό στοιχείο κίνησης (αμιγώς – plug in υβριδικά – ήπια υβριδικά) ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα πετρελαιοκίνητα, σε όλη την Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε, τα βενζινοκίνητα οχήματα που πουλήθηκαν ήταν στο 47%, εκείνα με κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης κινητήρα 25% και τα diesel 24.8%. Για την ακρίβεια, είναι και η πρώτη φορά που τα EV μοντέλα, ξεπέρασαν τις 300.000 πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 139% με συνολικά 327.800 πωλήσεις.