Ας υποθέσουμε ότι έχετε αφήσει το αυτοκίνητο σας στο συνεργείο για αλλαγή αμορτισέρ και σας τηλεφωνεί ο μηχανικός για να σας ενημερώσει ότι χρειάζονται αλλαγή και οι βάσεις.
Έκτακτες εργασίες, άρα και επιπλέον κόστος, ξέρουμε όλοι ότι μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια ενός προγραμματισμένου σέρβις. Η Citroen λοιπόν θέλοντας να ενισχύσει την εμπιστοσύνη, τη διαφάνεια των εργασιών που πραγματοποιούνται στα εξουσιοδοτημένα της συνεργεία και την εγγύτητα με τους πελάτες της παρουσιάζει μια νέα υπηρεσία ονόματι Videocheck.
Όπως θα δείτε και στο παρακάτω παραστατικό video ο μηχανικός μπορεί να σας ενημερώσει μέσω SMS ή email για επιπλέον φθορές-βλάβες που εντόπισε, ενώ εσείς βρίσκεστε στο γραφείο ή στο σπίτι σας. Ζούμε άλλωστε σε μια ψηφιακή εποχή όπου όλοι μας είμαστε διαρκώς σε επαφή με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, smartphones, tablets και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο μηχανικός μέσω video που έχει τραβήξει δείχνει στον πελάτη τις συμφωνημένες εργασίες που έχει ολοκληρώσει στο αυτοκίνητο και τις νέες εργασίες που προέκυψαν κατά την κρίση του. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του πελάτη αν θα αποδεχτεί εξ αποστάσεως ολικώς ή μερικώς τις επιπρόσθετες εργασίες.
Σύμφωνα με τη Citroen το 60% των πρόσθετων εργασιών επικυρώνεται από τους πελάτες, ενώ το 90% δήλωσαν ικανοποιημένοι από την καινοτόμα αυτή ψηφιακή υπηρεσία. Για πρώτη φορά η υπηρεσία Videocheck κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2019 σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Αφρική, ενώ πλέον διατίθεται σε 30 χώρες και 3.000 σημεία πώλησης.