Παρά το μικρό του μέγεθος το Honda Jazz ανέκαθεν διακρίνονταν για την εσωτερική του πρακτικότητα, ενώ ακόμα ένας τομέας που διαπρέπει είναι η ασφάλεια. Το νέο Jazz λοιπόν ολοκληρώνοντας τις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP, αποφοίτησε με άριστα αποσπώντας πέστε αστέρια.
Πιο αναλυτικά, ο θάλαμος επιβατών του μικρού ιαπωνικού παρέμεινε σταθερός στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο, ενώ τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού είχαν καλή προστασία. Ωστόσο η προστασία στο στήθος του οδηγού χαρακτηρίστηκε αδύναμη. Στη μετωπική σύγκρουση με κινούμενο εμπόδιο η μπροστινή δομή και το βάρος του Jazz συμβάλουν ώστε να μην υπάρχει υψηλός κίνδυνος για τους επιβάτες. Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας η προστασία ήταν καλή ή επαρκής για όλες τις κρίσιμες περιοχές στο σώμα του οδηγού και του πίσω επιβάτη.
Συνεχίζουμε με την πλευρική πρόσκρουση σε εμπόδιο και εκεί όλες οι κρίσιμες περιοχές του σώματος προστατεύτηκαν καλά με εξαίρεση το στήθος, όπου η προστασία κρίθηκε απλά επαρκής. Χωρίς κανέναν αστερίσκο τα κατάφερε το Jazz στην πιο απαιτητική πλευρική πρόσκρουση σε στύλο. Καλή προστασία παρέχουν τα καθίσματα και τα προσκέφαλα όλων των καθισμάτων στην περιοχή του αυχένα σε μια ενδεχόμενη οπίσθια πρόσκρουση. Ο μπροστινός κεντρικός αερόσακος του Jazz παρείχε καλή προστασία στα κεφάλια των επιβατών στην πλευρική πρόσκρουση.
Τα παιδιά εντός του νέου Jazz προστατεύτηκαν καλά σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος τόσο στη μετωπική όσο και στην πλευρική πρόσκρουση. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος μπροστά, ενώ υπάρχει εμφανής ένδειξη που ενημερώνει τον οδηγό για την λειτουργία του συστήματος. Όμως στο πίσω κεντρικό κάθισμα δε μπορεί να τοποθετηθεί με σταθερότητα παιδικό κάθισμα.
Το καπό του Jazz παρείχε κυρίως καλή ή επαρκή προστασία στο κεφάλι του πεζού, ενώ πιο επικίνδυνες χαρακτηρίστηκαν οι δύσκαμπτες κολόνες του εμπρός παρμπρίζ. Ο προφυλακτήρας με τη σειρά του προστάτεψε καλά ή επαρκώς τα πόδια του πεζού και της λεκάνης.
Το στάνταρ σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης του Jazz μπορεί να ανιχνεύσει ευάλωτους χρήστες του δρόμου όπως πεζούς και ποδηλάτες, καθώς και άλλα οχήματα. Στις σχετικές δοκιμές του EuroNCAP η ανταπόκριση του συστήματος ήταν καλή, με τις συγκρούσεις να αποφεύγονται ή να μετριάζονται στις περισσότερες περιπτώσεις.
Σημειώστε ακόμα ότι το Jazz εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα e-Call, το οποίο σε περίπτωση ατυχήματος, στέλνει αυτόματα μήνυμα στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, αναφέροντας την τοποθεσία του αυτοκινήτου, υπενθύμιση για τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός και πίσω καθισμάτων, κάμερα που εντοπίζει τα όρια ταχύτητας και υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας με επέμβαση στο τιμόνι.
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 87%
Προστασία παιδιών: 83%
Προστασία πεζών: 80%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 76%