Πίσω από αυτό το τριγωνικό logo της Autodelta βρίσκεται ένας άνθρωπος με όραμα, από αυτούς που ανέβασαν στα ύψη το μηχανοκίνητο αθλητισμό made in Italy και στις τέσσερις γωνίες της Γης. Ο Κάρλο Κίτι.
Μπορεί το logo της Autodelta σήμερα να μην έχει την ίδια βαρύτητα όπως τότε, στις αρχές του 1960, που ο εύσωμος, χιουμορίστας (όπως έχει χαρακτηριστεί) Κάρλο Κίτι, μηχανολόγος και προσωπικός φίλος του Έντσο Φεράρι, ίδρυσε την Autodelta μαζί με τον Λουδοβίκο Κίτσολα, αλλά στους μυημένους με τους αγώνες όλοι υποκλίνονται στη θέα του logo Autodelta, θυμίζοντας εκείνη την τρομερή γεμάτη επιτυχίες και διακρίσεις εποχή για την ιταλική εταιρία από το Μιλάνο.
Εκπέμπει σεβασμό καθώς στο νου έρχεται η ομάδα του Κάρλο Κίτι που ήταν πίσω από τη συμμετοχή της Alfa Romeo στο μαγικό κόσμο των αγώνων.
Μοντέλα που έχουν γραφτεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία του παγκόσμιου motorsport, όπως Giulia GTA, GTAm, TZ, τα πρωτότυπα T33/3, τα μονοθέσια της Formula 1 με τους V10 κινητήρες, ακόμα και οι Alfetta GTV, με πεδίο δοκιμών την πίστα Μπαλόκο που κατασκευάστηκε το 1962 επι εποχής Κάρλο Κίτι.
Η οποία εξακολουθεί να λειτουργεί γεμάτη από αναμνήσεις, με τους ανθρώπους του Μπαλόκο να λένε ότι γίνεται αντιληπτό το πώς αισθάνονται σε αυτόν το χώρο όσοι γνωρίζουν από αγώνες. Όσοι δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν ασχοληθεί με τους αγώνες δείχνουν σαν ξένα σώματα, καθώς το Μπαλόκο είναι χώρος «ιερός». Δεν έχουν και άδικο.