Σημαντικές αλλαγές πραγματοποίησε η Opel στην εταιρική της ταυτότητα, καθώς το έμβλημα της έχει αποκτήσει νέα εμφάνιση.
Η γερμανική εταιρεία, με έδρα το Ρούσελσχαϊμ, ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο ονόματι “New Opel”, το οποίο περιλαμβάνει ένα αναμορφωμένο λογότυπο, με νέα γραμματοσειρά και νέο χρώμα.
Άλλος ένας κύκλος δοκιμών ολοκληρώθηκε για το Opel Corsa –e Rally. Συμπεράσματα;
To γνωστό κυκλικό λογότυπο με τον οριζόντιο κεραυνό της Opel πλέον έχει πιο «καθαρή» σχεδίαση, ενώ ταυτόχρονα είναι πιο μοντέρνο, εκλεπτυσμένο, τολμηρό, απαλλαγμένο από περιττά και «φλύαρα» διακοσμητικά στοιχεία. Είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Opel με την VELOCITY McCANN.
Παρατηρήστε επίσης ότι το δακτυλίδι του εμβλήματος είναι πιο λεπτό. Το έντονο κίτρινο χρώμα τώρα στο φόντο συμβολίζει τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, το «ρεύμα» της οποίας έχει ήδη παρασύρει την Opel.
Η νέα γραμματοσειρά ονόματι “Opel Next”, η οποία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Monotype είναι επίσης ισχυρή, μοντέρνα και σαφής. Αποτυπώνεται μέσα από τρεις διαφορετικές εκδοχές (ελαφριά, κανονική και έντονη), ενώ στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Η φιλοσοφία “New Opel” θα προβάλλεται σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων της εταιρείας από τα προϊόντα μέχρι το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις.
Το πρώτο εξάμηνο του 2021 το νέο Mokka και το ανανεωμένο Crossland θα είναι τα πρώτα μοντέλα παραγωγής που θα υιοθετούν τη φιλοσοφία “New Opel” αποκτώντας τη μάσκα “Vizor” και την εσωτερική σχεδίαση “Pure Panel”.