Η ιστορία έγραψε και αυτό είναι που μένει. Οζιέ-Ινγκρασιά νικητές του πολύ επεισοδιακού ράλι Μόντσα και παγκόσμιοι πρωταθλητές 2020 για 7η φορά στην καριέρα τους.
Τέσσερις φορές με την ομάδα της VW Motorsport, δύο με Ford-M-Sport και μια με Toyota Gazoo Racing στην πρώτη τους μάλιστα χρονιά με Yaris WRC.
Στον πιο δύσκολο αγώνα του πρωταθλήματος λόγω των άστατων καιρικών συνθηκών οι Γάλλοι ύψωσαν το ανάστημά τους, εκμεταλλεύτηκαν την εμπειρία τους και ανέβηκαν ξανά στο θρόνο των παγκόσμιων πρωταθλητών.
«Πρέπει να κερδίσουμε, αυτός είναι ο στόχος» είχαν δηλώσει στην αρχή του αγώνα οι Οζιέ-Ινγκρασιά και πέτυχαν τον στόχο τους, οδηγώντας με μεγάλη μαεστρία στις πολύ δύσκολες από πλευράς καιρικών συνθήκών γλιστερές Ειδικές Διαδρομές που ήταν όλο παγίδες.
Όμως λαχτάρησαν στην power-stage όταν σταμάτησαν να λειτουργούν οι καθαριστήρες στο Toyota Yaris WRC εν μέσω δυνατής βροχής. Αυτό ίσως και να τους επηρέασε με τους σφυγμούς της καρδιάς να ανεβαίνουν κατακόρυφα, γράφοντας τελικά τον 7ο χρόνο στην power-stage.
Για την ιστορία οι 5 ταχύτεροι στην power-stage που δίνει βαθμούς επιπλέον ήταν μια έκπληξη πρώτου μεγέθους καθώς ο Κατσούτα (Toyota Yaris WRC) ήταν ταχύτερος κατά 1.4 του Τάνακ(Hyundai i20 WRC), 2.3 του Έβανς (Toyota yaris WRC) 2.4 του Λάπι (Ford Fiesta WRC) και 2.9 του Σόρδο (Hyundai i20 WRC) που τερμάτισε τελικά 3ος όπου μαζί με τον Τάνακ ο οποίος ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, χάρισαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Hyundai.
Λάπι (Ford Fiesta WRC), Ροβάνπερα (Toyota Yaris WTC) και Μίκελσεν (Skoda Fabia R5 Evo) πρώτος από το στόλο με τα R5 συμπλήρωσαν την πρώτη 6άδα στον τερματισμό.