Στο δρόμο του εξηλεκτρισμού έχει εισέλθει η Lexus, η οποία πλέον προσφέρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το νέο UX 300e.
Ωστόσο το νέο UX 300e είναι μόνο η αρχή για τη θυγατρική premium εταιρεία της Toyota. Στο πλαίσιο της στρατηγικής “Lexus Electrified” αποκαλύπτει μια νέα σημαντική τεχνολογία που θα εφαρμοστεί στα επερχόμενα αμιγώς ηλεκτροκίνητα και υβριδικά της μοντέλα.
Ο λόγος για το DIRECT4, το οποίο σύμφωνα με τη Lexus είναι ένα καινοτόμο ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου κίνησης. Αναλυτικότερα, το DIRECT4 μπορεί να ελέγχει με ακρίβεια την παροχή ροπής από τον εμπρός και τον πίσω τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα στους ηλεκτρικούς άξονες (e-axle) καθώς επίσης και τη δύναμη πέδησης σε όλους τους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες και τις προθέσεις του οδηγού.
Lexus UX: Με ποιο τρόπο έγινε περισσότερο σπορ;
Κάπου εδώ να υπενθυμίσουμε ότι πέρυσι στο Σαλόνι του Τόκιο η Lexus παρουσίασε το πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο LF-30, το οποίο σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς του είχε τοποθετημένο έναν ηλεκτροκινητήρα. Το LF-30 μπορεί να οδηγηθεί ως τετρακίνητο, προσθιοκίνητο και πισωκίνητο.
Ρυθμίζοντας αυτόματα την ισορροπία της κίνησης εμπρός και πίσω το σύστημα DIRECT4 υπόσχεται μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, καλύτερο χειρισμό του οχήματος, γραμμική επιτάχυνση, δυναμισμό στις στροφές, χαμηλό θόρυβο και υψηλό επίπεδο άνεσης. Σημειώνεται επίσης ότι η απευθείας σύνδεση των ηλεκτροκινητήρων με τους τροχούς επιτυγχάνει άμεση απόκριση χωρίς καθυστερήσεις.
Στο παρακάτω video η Lexus εξηγεί αναλυτικά το νέο σύστημα DIRECT4. Επίσης βλέπουμε την παραπάνω σκοτεινή φωτογραφία ενός νέου πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου μοντέλου, το οποίο αναμένεται να αποκαλυφτεί το πρώτο τρίμηνο του 2021 και να εγκαινιάσει το σύστημα DIRECT4.
Παράλληλα η Lexus δεν παραλείπει να αναφερθεί στις νέες σχεδιαστικές δυνατότητες που φέρνουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως για παράδειγμα η απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης που δεν επιβάλει την τοποθέτηση μάσκας για ανάγκες ψύξης.