Αν ρωτήσει κανείς το νέο Toyota Yaris ποιος είναι ο αγαπημένος του αριθμός, θα «απαντήσει» σίγουρα το τέσσερα. Για ποιο λόγο όμως το δημοφιλέστατο μικρό ιαπωνικό μοντέλο έχει αδυναμία στο συγκεκριμένο αριθμό;
Τo Yaris βρίσκεται πλέον στην τέταρτη γενιά του, ενώ ενσωματώνει το υβριδικό σύστημα τέταρτης γενιάς (με νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα VVT-i 1.5 λίτρων αποδίδοντας συνδυαστικά 116 ίππους) της Toyota. Αυτές όμως τις πληροφορίες σίγουρα τις γνωρίζατε.
Toyota: Ένα GR Yaris εμπνευσμένο από την πανδημία
Αυτό που μάλλον δε ξέρετε είναι ότι πλέον στη συνολική παραγωγή του Yaris στην Ευρώπη τοποθετείται ο αριθμός τέσσερα μπροστά και ακολουθούν από πίσω του έξι μηδενικά. Σύμφωνα με την Toyota λοιπόν στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στη Γαλλία η συνολική παραγωγή του Yaris έφτασε τα 4 εκατομμύρια.
Στις σχετικές φωτογραφίες βλέπετε το υβριδικό Yaris με διχρωμία κόκκινου-μαύρου που οδήγησε στον αριθμό ορόσημο την παραγωγή. Για την ιστορία να πούμε ότι το Yaris ξεκίνησε την επιτυχημένη του καριέρα το 1999 και το 2000 ανακηρύχτηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ είναι το εμπορικότερο μοντέλο της Toyota με μερίδιο αγοράς στην κατηγορία του λίγο κάτω από το 8%.
Πρόσφατα το νέο Yaris τιμήθηκε από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό AutoBest με το βραβείο “SafetyBest 2020”, καθώς είναι το πρώτο στην κατηγορία του στην Ευρώπη που ενσωμάτωσε κεντρικό αερόσακο για τους εμπρός επιβάτες. Επίσης διαθέτει το ενημερωμένο πακέτο “Toyota Safety Sense” με προηγμένα συστήματα ασφαλείας.
Σύντομα στο εργοστάσιο της Toyota στη Γαλλία θα ξεκινήσει και η παραγωγή του νέου Yaris Cross.