Σημαντικός πόλος στην ιστορία της Formula 1 η Βραζιλία καθώς αποτελεί μέλος της από το 1973. Χρονιά όπου διοργανώθηκε –επίσημα- το πρώτο Γκραν Πρι στη Βραζιλία με νικητή τον Έμερσον Φιτιπάλντι με Lotus.
Από τότε μέχρι και το 2019 βρίσκεται πάντα στο καλεντάρι με μόνη εξαίρεση το 2020 λόγω της πανδημίας.
Στο Ιντερλάγκος έχουν γίνει σκληρές μάχες για τη νίκη, ενώ αυτή που είναι βαθιά χαραγμένη στη μνήμη των φίλων των αγώνων είναι το Γκραν Πρι του 2008, τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος, που ο τίτλος άλλαξε χέρια στην τελευταία στροφή.
Η ιστορία έχει ως εξής.
Ο Μάσα με τη Ferrari έπρεπε να κερδίσει για να κατακτήσει τον τίτλο, ενώ ο άλλος διεκδικητής ο Χάμιλτον –ΜcLaren-να τερματίσει από την 5η θέση και πάνω.
Έως και την τελευταία στροφή ο Μάσα ήταν πρώτος και ο Χάμιλτον 6ος, πίσω από τον Γκλογκ με την Toyota
Mε αυτήν τη σειρά στον τερματισμό, ο τίτλος ήταν στα χέρια του Βραζιλιάνου της Ferrari.
Στη τελευταία στροφή ο Γκλογκ χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, τον προσπερνάει ο Χάμιλτον και ο Βρετανός κατακτά τον πρώτο τίτλος της καριέρας του.
Το τι ειπώθηκε στη συνέχεια για την αλλαγή του τίτλου σε διάστημα λίγων λεπτών δεν περιγράφεται.
Ότι και να ειπώθηκε η ιστορία πάντως έγραψε παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 για το 2008 τον Χάμιλτον.
Formula 1, Γκραν Πρι Μπαχρέι, Σακχίρ: Ο Πιέτρο Φιτιπάλντι είναι ο 32ος Βραζιλιάνος στον θεσμό
Η Βραζιλία είναι φυσικά και πηγή οδηγών. Κορυφαίοι Βραζιλιάνοi έχουν γράψει ιστορία στη Formula 1 με πρώτον και καλύτερο τον Άιρτον Σένα. Νέλσον Πικέ, Έμερσον Φιτιπάλντι, Φελίπε Μάσα, Ρούμπενς Μπαρικέλο είναι μερικοί από τους top Βραζιλιάνους που έχουμε δει στο μαγικό κόσμο της Formula 1.
H πίστα λοιπόν του Ιντερλάγκος, στο Σάο Πάολο μέσα από από έναν νέο promoter ελεγχόμενο από την εταιρία Mubadala με έδρα το Αμπού Ντάμπι ανανέωσε μέχρι και το 2025.
Να δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί η όλη ιστορία καθώς ο «ξενοδόχος» της όλης υπόθεσης είναι ο Covid-19.