Από τις αρχές του τρέχοντος έτους η Ford «αγωνίζεται» στην απαιτητική κατηγορία των συμπαγών crossover με το νέο Puma, το οποίο έχει ήδη πετύχει αρκετά «γκολ».
Μιλώντας λοιπόν με ποδοσφαιρικούς όρους πάμε να δούμε τους έντεκα βασικούς λόγους που κάνουν το Puma να «σκοράρει». Ξεκινάμε με την εξωτερική του εικόνα, η οποία διακρίνεται για τους «ξαπλωμένους» προβολείς στα εμπρός φτερά, τις έντονες καμπύλες και τη σπορ αύρα που αποπνέουν οι γραμμές του. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο Puma έχει βάλει την υπογραφή του και ο «δικός» μας Γιώργος Σαριδάκης, ο Έλληνας σχεδιαστής της μπλε οβάλ εταιρείας.
Ford Ranger Raptor: Γιατί συναντά σπάνια ελάφια, ρινόκερους και καμήλες;
Ο δεύτερος άσσος που βγάζει από το «μανίκι» του το Puma είναι η πλούσια γκάμα κινητήρων του. Κάτω από το εμπρός καπό του μπορεί να τοποθετηθεί ο «χιλιάρης» EcoBoost βενζινοκινητήρας των 125 ή 155 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το «παρών» δίνει και ο 1.5 EcoBlue πετρελαιοκινητήρας των 120 ίππων. Στην κορυφή βρίσκεται το ισχυρότερο Puma ST τροφοδοτούμενο από τον 1.5 EcoBoost βενζινοκινητήρα με ισχύ 200 ίππων. Σχετικά με τα κιβώτια ταχυτήτων προσφέρεται ένα μηχανικό 6 σχέσεων και ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Τρίτο πλεονέκτημα του Puma είναι το γερό του θεμέλιο, το οποίο δεν είναι άλλο από την πλατφόρμα του Fiesta, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση. Τέταρτο προσόν του Puma ο περιπετειώδης χαρακτήρας του, ο οποίος αναδεικνύεται με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και με τα πέντε προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail).
Ο πέμπτος λόγος που κάνει το Puma να ξεχωρίζει είναι το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 456 λίτρων, το οποίο ενσωματώνει το καινοτόμο MegaBox, ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό τετραγωνισμένο χώρο 80 λίτρων, πλάτους 764 χλστ., μήκους 753 χλστ. και βάθους 306 χλστ.
Έκτο προτέρημα του Puma η ασφάλεια, καθώς στις δοκιμές του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP απέσπασε την ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων. Έβδομο ατού του Puma το σύστημα πολυμέσων SYNC 3, το οποίο είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ συνοδεύεται από κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών. Δεν πρέπει να παραλείψουμε τη δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης για smartphones και το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect για συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο.
Όγδοο σημείο αναφοράς στο Puma αποτελεί η πλούσια λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, Adaptive Cruise Control με Stop & Go, αναγνώριση οδικής σήμανσης, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας, έλεγχο «νεκρής» γωνίας, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών.
Στην ένατη θέση η γκάμα των εκδόσεων που καλύπτει κάθε ανάγκη με τη σπορτίφ ST-Line, την υψηλών προδιαγραφών ST-Line X, την πολυτελής ST-Line V και την κορυφαία SΤ. To δέκα «το καλό» για το Puma είναι το προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης με σταθερό ανταγωνιστικό επιτόκιο από 1,99%, αλλά και η ευέλικτη περιόδου αποπληρωμής με διάρκεια από 12 έως και 60 μήνες.
Επίσης συνοδεύεται από δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας έως και 930 ευρώ, με όλες τις εκδόσεις του Puma να διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών και πίσω αισθητήρες στάθμευσης. Για το τέλος αφήσαμε την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που φέρνει ξεγνοιασιά στον ιδιοκτήτη του Puma.