Η Volkswagen αποσύνδεσε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Golf, καθώς έριξε τους τίτλους τέλους στην παραγωγή του.
Το τελευταίο e-Golf είναι αυτό που βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες και κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο “Transparent Factory” της Volkswagen που βρίσκεται στη Δρέσδη της Γερμανίας.
Volkswagen Beetle: Πώς επέζησε μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο;
Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι το ηλεκτροκίνητο e-Golf άρχισε να κατασκευάζεται το 2014 στο εργοστάσιο του Βόλσμπουργκ, ενώ από τη γραμμή παραγωγής του κυλούσε μέχρι το περασμένο καλοκαίρι.
Το Μάρτιο του 2017 το εργοστάσιο στη Δρέσδη ανέλαβε και αυτό την παραγωγή του e-Golf προκειμένου να καλύψει την υψηλή ζήτηση. Συνολικά τα δυο εργοστάσια της Volkswagen κατασκεύασαν 145.561 e-Golf, ενώ θεωρείται ένα τα πιο δημοφιλή ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην Ευρώπη, ειδικά σε αγορές όπως η Νορβηγία και η Γερμανία.
Σύμφωνα με τη Volkswagen στη Δρέσδη κατασκευάστηκαν συνολικά 50.401 e-Golf , ενώ στο ίδιο εργοστάσιο έχουν παραχθεί επίσης 84.235 Phaeton (2001-2016) και 2.186 Bentley Flying Spur (2005/2006 και 2013/2014).
Για ποιο λόγο όμως η Volkswagen κούνησε λευκό μαντήλι στο e-Golf; Η γερμανική εταιρεία εισέρχεται σε μια νέα εποχή με την οικογένεια ηλεκτροκίνητων μοντέλων ID. Μάλιστα τη θέση του e-Golf στο εργοστάσιο της Δρέσδης θα πάρει το νέο ID.3, ενώ για την υποδοχή του θα ανακατασκευαστεί στις αρχές του 2021 η γραμμή παραγωγής για τρεις εβδομάδες.
Το πρώτο ID.3 που θα παραχθεί στη Δρέσδη αναμένεται στα τέλη Ιανουαρίου. Σημειώνεται ότι οι προετοιμασίες για την άφιξη του ID.3 στη Δρέσδη ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2020.