Ολοένα και περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα πωλούνται με κιτ επισκευής ελαστικού και όχι ρεζέρβα ανάγκης. Η αλήθεια είναι πως με αυτό τον τρόπο ο κάτοχος μπορεί να έχει στα χέρια του μερικά λίτρα περισσότερου ωφέλιμου πορτ παγκάζ, όμως σε μια ώρα ανάγκης τί γίνεται;
Κιτ επισκευής για πολύ ειδικές καταστάσεις
Το κιτ συνιστά μία λύση ανάγκης σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις. Εφαρμόζεται παίρνοντας ρεύμα από κάποια 12βολτη θύρα του αυτοκινήτου και φουσκώνει το κλαταρισμένο λάστιχο, στεγανοποιώντας παράλληλα τη ζημιά, Εάν και μόνο Εάν, αυτή είναι το πολύ 3 με 4 χιλιοστά διάμετρο. Σε αντίθετη περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και θα αχρηστεύσει το ελαστικό χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Οι Η.Π.Α. έχουν τον γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων στην ιστορία τους. Τί γίνεται με Ευρώπη;
Με πιο απλά λόγια είναι ικανό να αντιμετωπίσει μικρά τρυπήματα από βίδες ή καρφιά, σε αντίθετες περιπτώσεις δεν έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει.
Οι εταιρίες χρησιμοποιώντας τα κιτ επισκευής παρέχουν στους καταναλωτές μεγαλύτερο χώρο αποσκευών αλλά και μικρότερο βάρος, προσφέροντας με το αυτοκίνητο καλύτερα νούμερα. Όμως η κατάσταση των ελληνικών δρόμων και τα ανομοιόμορφα εδάφη μας, πιο συχνά σκίζουν τα ελαστικά ενός αυτοκινήτου, παρά το τρυπούν.
Εάν λοιπόν δεν διαθέτει το όχημα ρεζέρβα ανάγκης και το κιτ επισκευή δεν είναι ικανό, τότε ακολουθεί η ταλαιπωρία της οδικής βοήθειας και το τέλος της οποιαδήποτε διαδρομής. Θεωρούμε πως κάθε αυτοκίνητο οφείλει να διαθέτει ρεζέρβα για ώρα ανάγκης καθώς ακόμα και την μία φορά που θα χρειαστεί, θα εξισορροπήσει τόσο τα χαμένα λίτρα του πορτ παγκάζ όσο και του επιπλέον βάρους. Για αυτό στο νέο σας αυτοκίνητο απαιτείστε να διαθέτει ρεζέρβα, ακόμα και αν χρειαστεί να πληρώσετε κάτι παραπάνω.