Με μια σειρά από έξι εικόνες γύρω από το ID.3, η Volkswagen θέλει να απαντήσει σε ορισμένες από τις βασικές απορίες του κοινού γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το κατά πόσον μπορούν να ανταποκριθούν στις καθημερινές ανάγκες.
Σε αυτές η γερμανική μάρκα εξετάζει έξι διαφορετικές περιπτώσεις. Στην πρώτη το σενάριο είναι ότι η μπαταρία έχει πέσει στο 10%, με το αυτοκίνητο να είναι κολλημένο στην κίνηση. Εκεί η Volkswagen μας λέει ότι το φορτίο της μπαταρίας επαρκεί για απόσταση 55 έως 77 χλμ. Επιπλέον, μαθαίνουμε πως όταν η μπαταρία πέσει κάτω από το 5%, ενεργοποιείται το turtle mode (λειτουργία χελώνας). Δηλαδή ένα οδηγικό προφίλ στο οποίο μειώνονται οι επιδόσεις, ώστε το αυτοκίνητο να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται.
Στη δεύτερη εικόνα οι Γερμανοί απαντούν στις απορίες σχετικά με την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Γενικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα “προτιμούν” το αστικό περιβάλλον, όμως σε συνηθισμένες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου η κατάσταση είναι καλή. Σύμφωνα με τη Volkswagen, για να κινηθεί το ID.3 με 130 χλμ./ώρα για μισή ώρα, θα καταναλώσει 14.0 kWh. Η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας του, στην έκδοση Pro S, μπορεί να φτάσει τις 77 kWh.
Volkswagen: Ρεκόρ πωλήσεων για τα “πράσινα” μοντέλα
Τρίτη περίπτωση είναι η χρήση του αυτοκινήτου με πλήρες φορτίο, όπως συμβαίνει όταν πηγαίνουμε διακοπές. Η εταιρεία αναφέρει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η αυτονομία μπορεί να μειωθεί, όμως όχι περισσότερο από το 1/5 σε σχέση με την αρχική. Ωστόσο, αν υπάρχουν ταχυφορτιστές στη διαδρομή, το ταξίδι γίνεται πολύ πιο εύκολο.
Τέταρτη υπό εξέταση περίπτωση είναι η οδήγηση σε βουνό. Για αυτό το σενάριο χρήσης η απάντηση είναι ότι η ανάβαση σίγουρα θα έχει επίπτωση στην αυτονομία, πιθανόν σημαντική, όμως στην κατάβαση θα γίνει ανάκτηση ενέργειας, οπότε σημαντικό ποσοστό των χιλιομέτρων που χάθηκαν, θα επιστρέψουν.
Λίγο πριν το τέλος, στο Βόλφσμπουργκ εξετάζουν την κίνηση κατά το καλοκαίρι, όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές και απαιτείται η χρήση κλιματισμού. Αυτό που μας πληροφορεί η εταιρεία είναι ότι το σύστημα κλιματισμού του ID.3 καταναλώνει μόλις 1 kW ισχύος. Δηλαδή για κάθε ώρα που λειτουργεί, αφαιρεί από το φορτίο της μπαταρίας 1 kWh.
Τελευταία περίπτωση είναι η χρήση το χειμώνα όταν απαιτείται η καμπίνα να θερμανθεί, επειδή έξω κάνει κρύο. Με τη θέρμανση να χρειάζεται περισσότερη ενέργεια συγκριτικά με την ψύξη, η Volkswagen έχει να αντιπροτείνει την αντλία θερμότητας που προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η χρήση της σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση άλλων συστημάτων όπως η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ και LED φώτων, εξασφαλίζει ότι το φορτίο της μπαταρίας θα επαρκέσει για όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα.