Δύο κλαταρισμένα ελαστικά οι Πετερανσέλ-Μπουλανζέρ, δύο και οι Σάινθ-Κρούζ(τυχαίο που και οι δύο οδηγούσαν Mini) με τους Αλ Ατίγια-Μπομέλ (Toyota Hilux) να είναι ταχύτεροι στην 11η Ειδική Διαδρομή των 465 χλμ..
Ήταν η 6η Ειδική Διαδρομή σε σύνολο 11 που το πλήρωμα από το Κατάρ γράφει τον ταχύτερο χρόνο.
Σίγουρα είναι κάτι που μετράει στο παλμαρέ του κάθε οδηγού, αλλά οι Πετερανσέλ-Μπουλανζέρ δεν «ανησυχούν» καθώς θα εκκινήσουν την τελευταία Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ έχοντας διαφορά 15’06’’ από τους δεύτερους Αλ Ατίγια-Μπομέλ και από τους τρίτους Σάινθ-Κρούζ 1 ώρα 04’ 14’’ για την τελευταία Ειδική Διαδρομή των 447 χλμ, 200 χλμ. η Ειδική Διαδρομή που οδηγεί στη ράμπα του τερματισμού στη Τζέντα.
Η διαδρομή εξελίσσεται δίπλα στην Ερυθρά Θάλασσα και περιλαμβάνει στη μορφολογία της 40 άμμο, 48% πέτρα, 1% άσφαλτο και 11% αποξηραμένο έδαφος.
Όλα δείχνουν ότι ο Πετερανσέλ με συνοδηγό τον Μπουλαζέρ για πρώτη φορά, οδεύουν ολοταχώς για την 14η νίκη του οδηγού και την 1η του συνοδηγού στην πιο σκληρή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών στο Ντακάρ, που για δεύτερη φορά διεξήχθη στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας.
Μπορεί να μην θυμίζει το Ντακάρ που ξεκινούσε από το Παρίσι και διασχίζοντας τη μισή Αφρική τερμάτιζε στο Ντακάρ της Σενεγάλης, αλλά οι εποχές έχουν αλλάξει.
Και όπως όλα άλλαξαν, έτσι άλλαξε και το Ντακάρ, που όμως παραμένει σκληρό και δικαιολογεί τη φήμη τους.
200 χλμ. ακόμα για να δούμε λοιπόν εάν οι Γάλλοι θα είναι οι νικητές.
O χάρτης τη τελευταίας διαδρομής για το 2021.