Όμορφο το χιόνι και παιχνιδιάρικο, όμως στην οδήγηση μπορεί να είναι το πιο επικίνδυνο τερέν. Ειδικά με παγίδες πάγου καλά κρυμμένες πρέπει να προσέχουμε διπλά και τριπλά. Για να μην βρεθούμε προ εκπλήξεων λοιπόν ακολουθούμε τους εξής κανόνες:
- Εάν την στιγμή που οδηγούμε συνεχίζεται η χιονόπτωση (ανεξαρτήτως ώρας ημέρας) έχουμε μόνιμα αναμμένα τα φώτα ομίχλης.
- Διατηρούμε πολύ μεγάλη απόσταση από τα υπόλοιπα οχήματα.
- Δεν κάνουμε απότομες γκαζιές όσο και φρεναρίσματα. Η επαφή μας με τα πετάλια πρέπει να είναι εξαιρετικά απαλή, όπως και με το τιμόνι!
- Αποφεύγουμε πάση θυσία τα σημεία με πάγο και εάν νιώσουμε ότι το αυτοκίνητο μας γλιστρά, προσπαθούμε να το κατευθύνουμε στο πιο ασφαλές σημείο και όχι να συνεχίσουμε την πορεία μας.
- Δεν επιχειρούμε ποτέ να ανεβούμε ανηφόρα ή να κατεβούμε κατηφόρα σε δρόμο που διαθέτει απάτητο χιόνι. Κανείς δεν ξέρει ποιες παγίδες κρύβει και πρέπει να είμαστε εμείς αυτοί που θα τις ανακαλύψουμε, μα ο δήμος.
- Δεν πρέπει ακόμα να ξεχνάμε να συμπληρώνουμε αντιψυκτικό υγρό στο δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων ώστε να μην υπάρχει ο κίνδυνος να παγώσει κάτι που θα εμπόδιζε την ορατότητα.
SOS: Σε δρόμους καλυμμένους με το λευκό χρώμα του χιονιού τα μαύρα σημεία υποδεικνύουν ότι από κάτω υπάρχει πάγος, άρα η επιφάνεια είναι εξαιρετικά ολισθηρή, ενώ η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να είναι τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτερη.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν πως τα χειμερινά λάστιχα πρέπει να έχουν το λιγότερο 4 χλστ. βάθος για να θεωρούνται ασφαλή σε συνθήκες οδήγησης στο χιόνι. Ενώ αν και αυτονόητο, να αναφέρουμε πως πάντα να έχουμε έναν φορτιστή αυτοκινήτου για το κινητό, γιατί κανείς ποτέ δεν ξέρει!