Εντός της εβδομάδας θα ξεκινήσει στο κεντρικό εργοστάσιο της Volkswagen που βρίσκεται στο Βόλσμπουργκ η παραγωγή μιας νέας έκδοσης του Seat Tarraco.
Το μεγαλύτερο SUV στη γκάμα της ισπανικής εταιρείας διευρύνει τη γκάμα του, καθώς πλέον κάτω από το εμπρός καπό του θα μπορεί να τοποθετηθεί ο ισχυρός τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος TSI βενζινοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 245 ίππους (5.250-6.500 σ.α.λ.) και 370 Nm ροπής (1.600-4.300 σ.α.λ.).
Ο πίνακας των επιδόσεων του μας δείχνει ότι πρόκειται για το ισχυρότερο Tarraco, καθώς μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,2 δευτ. και να φτάσει τα 228 χλμ./ώρα. Σημειώστε ότι συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης 4Drive.
Seat/Cupra: Σκληρή αλήθεια ή ρεαλισμός από τους αριθμούς;
Σύμφωνα με την Seat το Tarraco με το συγκεκριμένο κινητήρα καταναλώνει 8,4-9,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 191-208 γρ./χλμ. C02 (μετρήσεις WLTP). O δίλιτρος TSI των 245 ίππων θα είναι διαθέσιμος με τις εξοπλιστικές εκδόσεις FR και Xcellence, στα πενταθέσια αλλά και επταθέσια Tarraco.
Πλέον το Tarraco διαθέτει μια πλήρη γκάμα η οποία απαρτίζεται από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ δεν απουσιάζει και η plug-in υβριδική έκδοση. Αυτή απαρτίζεται από τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, απόδοσης 150 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13kWh και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Η συνδυαστική ισχύς και ροπή ανέρχονται στους 245 ίππους και 400 Nm αντίστοιχα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φτάνει τα 205 χλμ./ώρα.
Με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρία το Tarraco e-Hybrid μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενεργείας για 44-49 χλμ. (μέτρηση WLTP), επομένως αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.