Το 3ο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο, του Σαββάτου 23 Ιανουαρίου, περιλαμβάνει 3 Ειδικές Διαδρομές 57.1 χλμ. συνολικά. Είναι το μικρότερο σκέλος του αγώνα από πλευράς χλμ. Ειδικών Διαδρομών.
Ξεκίνησε πολύ πρωί από τη Γκαπ και το Σάββατο (06:30 για το πρώτο αυτοκίνητο) με προορισμό το Μόντε Κάρλο, ύστερα από μια νύχτα που λόγω δυνατής βροχής και αέρα προξένησε ζημιές στις ομάδες στο service-park.
Η σειρά εκκίνησης στις Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου είναι Λουμπέ (οι μηχανικοί της Hyundai motorsport έδωσαν αγώνα δρόμου για να επισκευάσουν το i20 WRC ύστερα από την έξοδο που είχε ο Γάλλος) Γκρίνσμιθ, Κατσούτα, Σόρδο, Νεβίλ, Ροβάνπερα, Τάνακ, Έβανς και Οζιέ.
Οι πρώτες Ειδικές Διαδρομές είχαν χιόνι και πάγο και οι επιλογές των πληρωμάτων ήταν Pirelli Sottozero με καρφιά, με 3 λεπτά διαφορά μεταξύ των εργοστασιακών πληρωμάτων.
Η πρώτη Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου σε ύψος 1.242 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας, 18. 31 χλμ.
Κλαταρισμένο μπροστινό αριστερό ελαστικό για τον Τάνακ που το Σάββατο δεν ξεκίνησε καλά για αυτόν, καθώς «χάνει» 1’ 20’’.2.
Τον ταχύτερο χρόνο γράφει ο Οζιέ και περνάει πρώτος στη γενική κατάταξη, με τον Έβανς που σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη θέση + 10.4 δευτ. Τρίτος ο Ροβάνπερα +1’ 08’’.3.
Στην 4η θέση ανέβηκε ο Νεβίλ + 1’.33’’.9 ενώ ο Τάνακ «έπεσε» 5ος + 1’38’’.1 από την κορυφή.
Στην 6η θέση είναι ο Σόρδο και στην 7η ο εκπληκτικός Μίκελσεν που οδηγεί την κατηγορία με τα αυτοκίνητα “Rally 2”.
Oι Νικόλας Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν εκκίνησαν στο σκέλος του Σαββάτου με στόχο τις περισσότερες εμπειρίες στον πιο ιδιαίτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Η 2η του Σαββάτου, η 10η του αγώνα είναι αυτή που το 2020 ο Τάνακ είχε την τρομακτική έξοδο, καταστρέφοντας ολοσχερώς το i20 WRC. Eίναι φούλ στο χιόνι και διεξάγεται στις Άλπεις σε ύψος 1.200 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.
Ο Τάνακ έχει ξανά κλαταρισμένο ελαστικό, στον πίσω άξονα. Ρεζέρβα δεν έχει άλλη το πλήρωμα από την Εσθονία, και όλα δείχνουν ότι εγκαταλείπει. Δύο χρονιές στη σειρά δεν τους «πάει» το ράλι Μόντε Κάρλο στους Εσθονούς. Ας τους αφιερώσουμε λοιπόν την κεντρική φωτογραφία.
Στην Ειδική αυτή ο Νεβίλ γράφει τον πρώτο χρόνο «δίνοντας» 42’’.2 στον Οζιέ, που είναι τυχερός κατά μια άποψη καθώς και ο Εβανς βρίσκεται πολύ πίσω από τον Νεβίλ + 46’’ 1, αλλά και το τρίτο Yaris WRC με τον Ροβάνπερα ήταν «αργό» σε σχέση με τον χρόνο του i20 WRC με το πλήρωμα από το Βέλγιο. +24’’.2 ήταν αργότερος ο Ροβάνπερα από τον Νεβίλ.
Σε αυτήν την Ειδική Διαδρομή δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Λουμπέ + 12 και τρίτος ο Σόρδο +14. Και οι τρεις με Hyundai i20 WRC.
Οι Παυλίδης-Χάριμαν συνεχίζουν.
Στη γενική κατάταξη, μκια Ειδική Διαδρομή πριν το τέλος του 3ου σκέλους, προηγούνται οι Οζιέ-Ινγκρασιά, +14’’.3 από τους Έβανς-Μάρτιν, +50’’.3 από τους Ροβάνπερα-Χαλτούνεν, τρία Yaris WRC στις τρείς πρώτες θέσεις υπο τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα στην πρώτη του ως αγωνιστικός διευθυντής.
Ακολουθούν Νεβίλ- Γουάιντεγκε + 51’’.7, Σόρδο-Ντελ Μπάριο +1’ 33’’.2 και η πρώτη 6άδα συμπληρώνεται από τους Κατσούτα-Μάρσαλ + 4’ 27’’ 6.
Άλλη μια Ειδική Διαδρομή για να συμπληρωθεί το 3ο σκέλος με vυχτερινή ανασυγκρότηση στο Μόντε Κάρλο.