Oι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι με τον αριθμό “1” στις πόρτες του Yaris WRC δεν εκίνησαν πολύ καλά στις πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές, στη συνέχεια ο ρυθμός τους ήταν καταιγιστικός και κέρδισαν.
Ήταν η 8η νίκη τους στο Μόντε Κάρλο με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, και η 9η γενικά.
Για τους Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν η 50η νίκη τους σε 157 αγώνες στο WRC.
Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC
Νίκες
Για την Toyota όμως ήταν η πρώτη νίκη από το 2017 που η ιαπωνική εταιρία επέστρεψε στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Από το 2017 έως και το 2020 το Yaris WRC βρισκόταν πάντα στο βάθρο, αλλά ποτέ στο πρώτο σκαλί.
Το 2017 τερμάτισε δεύτερο με τους Λάτβαλα-Άντιλα στην πρώτη χρονιά της ομάδας στο WRC.
Το 2018 και πάλι δεύτερο με τους Τάνακ-Γιαρβέογια. Το 2019 τρίτο με τους Τάνακ-Γιαρβέογια και το 2020 με τους Οζιέ-Ινγκρασιά στη δεύτερη θέση.
Το 2021 για πρώτη φορά πλήρωμα με Yaris WRC κερδίζει το ράλι Μόντε Κάρλο, τον αγώνα που μαζί με το ράλι Φινλανδίας και φυσικά το ράλι Ακρόπολις αποτελούν το top-3 των αγώνων του WRC με το μεγαλύτερο πρεστίζ.
Πριν από την επιστροφή της το 2017 και τη νίκη της το 2021, η Toyota είχε κερδίσει τον αγώνα του πριγκιπάτου συνολικά 3 φορές.
Το 1991 με Σάινθ-Μόγια (Celica), 1993 Oριόλ-Οσελί(Celica) και 1998 Σάινθ-Μόγια (Corolla WRC).
Πάντως όπως και να το δούμε η πρώτη του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα ως αγωνιστικού διευθυντή στην ομάδα ήταν άκρως επιτυχημένη καθώς 3 Yaris WRC τερμάτισαν στις 4 πρώτες θέσεις.
Δείτε και το video που δείχνει με τι μαεστρία κουμαντάρει το ιαπωνικό αυτοκίνητο ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ακούγοντας με προσοχή το “τραγούδι” από τον Ινγκρασιά…