To χρώμα του αυτοκίνητου παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς μπορεί να αναδείξει τη σχεδίαση ή να αδικήσει τις γραμμές του.
Ποια χρώματα πιστεύετε ότι είναι τα δημοφιλέστερα στα αυτοκίνητα; Σύμφωνα λοιπόν με τη Volkswagen Αμερικής τα σκήπτρα εξακολουθούν να κρατάτε τα μουντά κυρίως χρώματα. Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού το 2020 το λευκό χρώμα ήταν με διαφορά πρώτο στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Aκολούθησε το ασημί και το μαύρο, με το τελευταίο να επιλέγεται κυρίως στα premium μοντέλα.
Σχετικά με το γκρι χρώμα να πούμε ότι νικάει πλέον ακόμα και το ασημί. Προσφέρεται σε πολλούς τόνους, επομένως είναι περισσότερο εκφραστικό. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει ακόμα ότι η παλέτα των χρωμάτων μεταβάλλεται με τα χρόνια, καθώς η αντίληψη του κοινού για το χρώμα εξελίσσεται πάντα ανάλογα με το τι βλέπει, τι παρατηρεί και τι βιώνει την κάθε περίοδο.
Volkswagen: Έγινε λάθος στο βαφείο με αυτό το Polo;
Για τα χρώματα των μοντέλων της η Volkswagen αντλεί έμπνευση από διάφορες πηγές όπως η φύση, τα τρόφιμα, ο αθλητισμός και το ψηφιακό περιβάλλον. Η επιλογή της τελικής παλέτας επηρεάζεται σημαντικά από το κοινό στο οποίο απευθύνεται το εκάστοτε μοντέλο, από το μέγεθος, την κατηγορία, τη σχεδίαση και τις χώρες όπου θα διατεθεί.
Οι σύγχρονοι δρόμοι, αν εστιάσεις στα σταθμευμένα οχήματα και απομονώσεις το υπόλοιπο σκηνικό, να θυμίζουν ασπρόμαυρη ταινία. Ωστόσο σε αμερικάνικες ταινίες από το 1950 έως το 1970 τα αυτοκίνητα είχαν έντονα χρώματα, όπως κόκκινο και χρυσό.
Από το 1970 έως το 1990, οι οδηγοί άρχισαν να προτιμούν πιο ουδέτερα χρώματα όπως το καφέ, το πράσινο και το μπεζ. Σήμερα, οι παραλλαγές του λευκού, του μαύρου, του γκρι και του ασημί χρώματος αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό μερίδιο των επιλογών, αφήνοντας μόλις το 21% στους τόνους του κόκκινου, του πράσινου και του μπλε.
Η εκτίμηση της Volkswagen είναι ότι οι απαιτήσεις της αγοράς για μαύρες, λευκές και μονόχρωμες αποχρώσεις θα συνεχιστούν. Πιστεύει όμως ότι θα αυξηθεί σταδιακά η διάθεση για πιο φωτεινά και έντονα χρώματα.
Αυτό θα συμβεί διότι πλέον μεγάλο μέρος της ζωής μας φιλτράρεται μέσα από την οθόνη του smartphone, του tablet, του ηλεκτρονικού υπολογιστή και της τηλεόρασης. Επομένως ένα κομμάτι των οδηγών θα θελήσει να δει τα ψηφιακά οχήματα να έρχονται στον πραγματικό κόσμο.