Την πρώτη εκκίνηση της McLaren MCL35M έκανε η βρετανική ομάδα, η οποία σε αντίθεση με όλες τις άλλες ομάδες, θα έχει πάρα πολλές διαφορές σε σχέση με το μονοθέσιο του 2020.
Για πρώτη φορά μετά το 2014 η McLaren θα αγωνίζεται με κινητήρα της Mercedes, αναβιώνοντας μία πετυχημένη συνεργασία η οποία από το 1995 μέχρι και το 2014 που ολοκληρώθηκε, οδήγησε σε έναν τίτλο κατασκευαστών (1998) και τρεις οδηγών (1998-1999 Χάκινεν, 2008 Χάμιλτον). Τις χρονιές 2015-2017 ο κινητήρας προερχόταν από τη Honda, ενώ από το 2018 μέχρι το 2020 από τη Renault.
Προκειμένου να γίνει η αλλαγή από τη Renault, στη Mercedes, οι μηχανικοί της McLaren έπρεπε να προχωρήσουν σε εκτεταμένες αλλαγές στο μονοθέσιο. Προκειμένου να το κάνουν αυτό χρησιμοποίησαν τα διαθέσιμα tokens. Δηλαδή τις μονάδες “ελευθερίας” που έχει η κάθε ομάδα ώστε να αλλάξει διάφορα σημεία του μονοθεσίου της από τη μία σεζόν, στην άλλη.
Formula 1-Ρος Μπρον: Ανανέωση συμβολαίου πιο σημαντική και από του Χάμιλτον
Μεταξύ των σημείων που έπρεπε να αλλάξουν είναι το κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων και το πίσω μέρος του σασί. Ο λόγος είναι ότι η αλλαγή κινητήρα οδηγεί σε μεταβολή όλης της φιλοσοφίας του αυτοκινήτου και του τρόπου που τα διάφορα μέρη του κατανέμονται. Ακόμα, αλλάζει η διαμόρφωση της ψύξης και των απαραίτητων σωληνώσεων, ακόμα και τα ηλεκτρολογικά ή τα ηλεκτρονικά κυκλώματα ελέγχου.
Η πρώτη εκκίνηση του νέου κινητήρα που θα χρησιμοποιεί φέτος η McLaren έγινε παρουσία του επικεφαλής της ομάδας, Αντρέας Σάιντλ και του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Ζακ Μπράουν.
ΑΝ και οι Βρετανοί έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες, αυτές είναι με τέτοιο τρόπο τραβηγμένες ώστε να μην αποκαλύπτουν καμία λεπτομέρεια από τη σχεδίαση της MCL35M. Το μοναδικό στοιχείο που αποκαλύπτεται είναι ότι το χρώμα του μονοθεσίου θα είναι και πάλι το πορτοκαλί της παπάγιας, ενώ μπορούμε να δούμε ότι η ομάδα θα συνεχίσει να έχει τον ίδιο αριθμό χορηγών με το 2020.
Οι οδηγοί που θα βρεθούν στο κόκπιτ της McLaren MCL35M είναι οι Ντάνιελ Ρικιάρντο και Λάντο Νόρις.