Η Bugatti Chiron κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου στο χέρι, με τη διαδικασία δημιουργίας του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς περιλαμβάνει πολλά μοναδικά στοιχεία.
Πειραγμένο Toyota Yaris τα βάζει με Porsche Cayman. Σε ποιο θα ποντάρατε; (video)
Σε αυτά περιλαμβάνεται η συναρμολόγηση του κινητήρα των 8.0 λίτρων με την W16 διάταξη και τα τέσσερα turbo, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους. Αν και η κατασκευή της Chiron γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μόλσχαϊμ της Γαλλίας, ο κινητήρας παράγεται στη Γερμανία. Εκεί βρίσκονται οι μοναδικοί οχτώ άνθρωποι στον κόσμο που είναι πιστοποιημένοι για να εργάζονται στο κινητήριο σύνολο των Γάλλων, το οποίο περιλαμβάνει 3.700 εξαρτήματα. Αναμενόμενα, λόγω του μικρού αριθμού των εργαζομένων, της πολυπλοκότητας του κινητήρα και του γεγονότος ότι όλη η διαδικασία γίνεται με το χέρι, η παραγωγή δεν ξεπερνάει τις τρεις μονάδες ανά εβδομάδα.
Πολλά από τα παραπάνω μπορούμε να τα δούμε στο video που ακολουθεί. Επιπλέον, μπορούμε να δούμε και άλλες στιγμές από τη δημιουργία της Chiron, όπως την τοποθέτηση της εξάτμισης η οποία είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο. Μάλιστα, βλέπουμε ότι εκτός από τις τέσσερις εξατμίσεις που είναι ορατές στην τελική μορφή του αυτοκινήτου, υπάρχουν ακόμα δύο οι οποίες “κρύβονται” μέσα στον διαχύτη.
Στο βίντεο βλέπουμε με λεπτομέρειες τις εργασίες που οδηγούν στην δημιουργία της Bugatti Chiron. Πατήστε play για να μάθετε κάθε λεπτομέρεια του hypercar των Γάλλων.