Μπορεί τώρα η ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο ζενίθ της, ωστόσο η Nissan έχει μπει στην πρίζα από το 2010.
Αναφερόμαστε φυσικά στο Leaf, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής. Με αφορμή τη συμπλήρωση μιας δεκαετίας από τη γέννηση του Leaf, η Nissan αποφάσισε να του κάνει ένα δώρο.
Ο λόγος για τη νέα έκδοση ονόματι Leaf10. Πάμε λοιπόν να δούμε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης.
Το Leaf10 προσθέτει μια νέα απόχρωση αμαξώματος στην παλέτα, ενώ διχρωμία σχηματίζεται με τη μαύρη οροφή. Παράλληλα στις πλευρικές επιφάνειες της οροφής, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στην πόρτα του χώρου αποσκευών εντοπίζεται το διακοσμητικό περίτεχνο μοτίβο Kumiko. Πρόκειται για μια έμπνευση, η οποία προήλθε από το νέο Ariya, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover παραγωγής της Nissan.
Στις πίσω μαύρες κολόνες τώρα, αναγράφεται το όνομα του Leaf10. Αναμφισβήτητα το Leaf είναι ένα high-tech μοντέλο, επομένως δε θα μπορούσε να μην προσφέρει σύνδεση στο διαδίκτυο. Μέσω ενσωματωμένου Wi-Fi επιτρέπει σε μέχρι επτά συσκευές να συνδεθούν σε δίκτυο 4G.
Nissan NV200 Winter Camper: Πώς εξερευνά τη φύση χωρίς να τη ρυπαίνει; (video)
Από την εφαρμογή NissanConnect Services ο ιδιοκτήτης του Leaf10 μπορεί εξ αποστάσεως από το smartphone του να κλειδώνει/ξεκλειδώνει το όχημα και να παρακολουθεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Επιπλέον το Leaf10 εξοπλίζεται με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPILOT και με το καινοτόμο e-Pedal που επιτρέπει την οδήγηση του οχήματος χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ για το γκάζι.
Υπενθυμίζουμε ότι το Leaf προσφέρεται με δυο μπαταρίες. Η πρώτη έχει χωρητικότητα 40 kWh, υπόσχεται αυτονομία 270 χλμ., ενώ συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων. Η μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 62 kWh, αυξάνει την αυτονομία στα 385 χλμ. ενώ ο ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 217 ίππους.
Σύμφωνα με την Nissan η διάθεση του νέου Leaf10 στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει εντός του Φεβρουαρίου. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στη Γηραιά Ήπειρο συνολικά 180.000 οδηγοί κινούνται αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων πίσω από το τιμόνι ενός Leaf.