Οι μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο, πέρα από πολύτιμες πληροφορίες, μπορούν να δώσουν και αρκετά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Αν λοιπόν τις ρωτούσαμε ποια αυτοκινητοβιομηχανία είχε τις περισσότερες αναζητήσεις το 2020, τί θα μας απαντούσαν; Ότι πέρυσι τα πληκτρολόγια, σε παγκόσμιο επίπεδο, πήραν «φωτιά» για την Toyota.
Σύμφωνα με μια μελέτη που διενεργήθηκε από την “Compare the Market”, αντλώντας σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης από 158 χώρες, η ιαπωνική εταιρεία ήταν πρώτη. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι ο συνολικός όγκος αναζήτησης για αυτοκινητοβιομηχανίες το 2020 ήταν περίπου 88 εκατομμύρια.
Αναλυτικότερα η Toyota εμφανίστηκε στην πρώτη θέση 55 χωρών, αντιπροσωπεύοντας το 34,8% του συνολικού αριθμού χωρών που αναλύθηκαν. Πρόκειται για μια σημαντική άνοδο, καθώς το αντίστοιχο ποσοστό της Toyota το 2019 ήταν μόλις 17,7%.
Toyota: Επέστρεψε στην κορυφή, μετά από 5 χρόνια
Αυτή όμως δεν είναι η μοναδική επιτυχία της Toyota για το 2020. Ήρθε επίσης πρώτη στο ράλι των παγκόσμιων πωλήσεων, κατακτώντας και πάλι το θρόνο της, τον οποίο της είχε στερήσει τα τελευταία πέντε χρόνια ο Όμιλος Volkswagen. Βέβαια η διαφορά μεταξύ τους ήταν μικρή το 2020, αλλά η Toyota κατάφερε να πάρει πίσω το «αίμα» της. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ακόμα ότι το 2020 οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων δέχτηκαν ισχυρότατο πλήγμα από την πανδημία του Covid-19.
Ελεύθερη πτώση καταγράφηκε για την BMW, η οποία το 2019 ήταν αυτή η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου. Συγκεκριμένα, ήταν πρώτη σε 118 χώρες, ενώ το 2020 σε μόλις 34 χώρες. Παρηγοριά στη βαυαρική εταιρεία αποτελεί το γεγονός ότι ήταν η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες αναζητήσεις κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας.
Στην τρίτη θέση παρέμεινε το 2020 η Mercedes, ενώ με ανοδική πορεία η Kia και η Ford κατέκτησαν την τέταρτη και την πέμπτη θέση αντίστοιχα στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου. Αμφότερες το 2019 ήταν στις τελευταίες θέσεις, καθώς η καθεμία είχε εμφανιστεί στην πρώτη θέση μόνο μιας χώρας.