Δυναμικά συνεχίζει η Ford τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, καθώς πλέον τα S-Max και Galaxy διατίθενται με νέα υβριδική έκδοση.
Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρεία το υβριδικό S-Max παντρεύει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων κύκλου Atkinson, έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 60 κελιών χωρητικότητας 1.1 kWh και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με κομψό περιστροφικό χειριστήριο.
Σχετικά με τη μπαταρία να πούμε ότι έχει τοποθετηθεί, για πρακτικούς λόγους, κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Βρίσκεται μέσα σε μια αδιάβροχη δομή, η οποία μπορεί να απορροφά την ενέργεια μιας ενδεχόμενης πρόσκρουσης.
Δε φορτίζει με τη σύνδεση του οχήματος στην πρίζα, αλλά χρησιμοποιεί την ενέργεια που ανακτάται κατά τη διαδικασία της πέδησης. Τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μόνος του μπορεί να κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Αυτό συμβαίνει κυρίως σε αστικά δρομολόγια, όπου το υβριδικό S-Max κινείται, ανάλογα με τις συνθήκες, αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Επομένως αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Συνήθως ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί συνδυαστικά με το βενζινοκινητήρα για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Συνδυαστικά το υβριδικό S-Max παράγει 190 ίππους (5.500 σ.α.λ.) και 200 Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,8 δευτ.
Ford: Αυτό το Transit έχει τη μακρύτερη καρότσα
Η επίσημη μέτρηση WLTP αναφέρει κατανάλωση καυσίμου 6,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 146-147 γρ./χλμ. Σε σύγκριση με τον πετρελαιοκινητήρα EcoBlue το υβριδικό S-Max μειώνει τις εκπομπές C02 πάνω από 10%.
Σημειώστε ακόμα ότι το υβριδικό S-Max προσφέρεται ως πενταθέσιο και ως επταθέσιο. Στην πρώτη περίπτωση έχει ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 1.750 κιλά και στη δεύτερη έως 1.560 κιλά. Ο χώρος αποσκευών φτάνει μέχρι τα 2.200 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες όλων των πίσω καθισμάτων. Ακόμα και όταν το υβριδικό S-Max έχει σε πλήρη ανάπτυξη και τα επτά του καθίσματα το πορτμπαγκάζ προσφέρει 285 λίτρα.
Το ίδιο υβριδικό σύστημα του S-Max ενσωματώνει για πρώτη φορά η Ford στο επταθέσιο Galaxy. Η συνδυαστική ισχύς παραμένει στους 190 ίππους, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 10 δευτ.
Η επίσημη μέτρηση WLTP δείχνει μέση κατανάλωση καυσίμου 6,4-6,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 148-149 γρ./χλμ. Η μέγιστη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 2.339 λίτρα και τα 300 λίτρα όταν τα επτά καθίσματα είναι πλήρως ανεπτυγμένα.
Τα νέα υβριδικά S-Max και Galaxy είναι μόνο δύο από τα συνολικά 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Αμφότερα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Ford που βρίσκεται στη Βαλένθια της Ισπανίας. Εκεί παράγονται και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούν.