Μια πρόγευση μας δίνει η Skoda από τη νέα Fabia, μέσα από την παραπάνω σκοτεινή φωτογραφία που αποκαλύπτει το επάνω τμήμα της.
Τα στοιχεία που μπορούμε να διακρίνουμε προς το παρόν είναι τα εξής. Τα Led φώτα εμπρός-πίσω, το «νεύρο» που διατρέχει κατά μήκος το αμάξωμα, τη διακριτική αεροτομή, την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή της οροφής και την επιχρωμιωμένη λωρίδα στη βάση των πλευρικών γυάλινων επιφανειών.
Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία η νέα Fabia θα δομηθεί για πρώτη φορά πάνω στην πλατφόρμα MQB-A0 του Ομίλου Volkswagen. Την ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιεί επίσης και το Skoda Kamiq.
Η εν λόγω πλατφόρμα θα επιτρέψει την υποστήριξη προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας. Επίσης θα ενισχύσει την παθητική ασφάλεια και την ακαμψία του αμαξώματος. Παράλληλα θα ωφελήσει και την ευρυχωρία στο εσωτερικό με πιο άνετους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Skoda: Πόση ώρα διαρκεί η παραγωγή μιας μπαταρίας;
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ο χώρος αποσκευών θα είναι μεγαλύτερος κατά 50 λίτρα. Επιπλέον σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο όλες οι διαστάσεις της νέας Fabia θα είναι μεγαλύτερες.
Σχετικά με τη γκάμα κινητήρων της νέας Fabia η Skoda, προς το παρόν, κάνει λόγο μόνο για βενζινοκινητήρες. Πρόκειται για τους EVO βενζινοκινητήρες του Ομίλου Volkswagen. Διακρίνονται για την υψηλή τους απόδοση και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Θα συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Η παγκόσμια πρεμιέρα της Fabia τέταρτης γενιάς έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη άνοιξη. Υπενθυμίζουμε ότι το η προηγούμενη Fabia είχε κάνει ντεμπούτο το 2014. Αναμένουμε να δούμε αν η νέα Skoda θα συνεχίσει να προσφέρεται και με το πρακτικότερο Combi αμάξωμα, εκτός από το πεντάθυρο hatchback.