Όπως τα περισσότερα έργα τέχνης, έτσι και το συγκεκριμένο Lexus UX, είναι εξαιρετικά ευαίσθητο στο νερό της βροχής.
Γιατί αποκαλούμε έργο τέχνης το εν λόγω UX; Διότι κάθε εκατοστό του αμαξώματος του έχει καλυφτεί με χιλιάδες λευκά χάρτινα πέταλα λουλουδιών. Πρόκειται για ένα δημιούργημα του Clap Studio, το οποίο βρίσκεται στη Βαλένθια. Το συγκεκριμένο UX έχει ονομαστεί «Ζεν Κήπος».
Έμπνευση αντλήθηκε από την ιαπωνική κουλτούρα που θέλει τους κήπους να χρησιμεύουν ως χώροι διαλογισμού. Σημειώνεται ακόμα ότι το χαρτί, αλλά και το φως, αποτελούν σημαντικά κομμάτια της ιαπωνικής τέχνης. Ανάλογα την οπτική γωνία και την ένταση του φωτός τα λευκά χάρτινα πέταλα του UX δημιουργούν μεταβαλλόμενες υφές και χρώματα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Οι καλλιτέχνες που «ανθοστόλισαν» το UX είναι ο Τζόρντι Ιράνζο και η Άνγκελα Μοντάγκουντ, οι οποίοι επηρεάστηκαν από τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την καινοτομία του UX.
Lexus: Τί άφησε το 2020 και τί φέρνει το 2021;
Το «ανθισμένο» μικρό premium crossover είναι ο μεγάλος νικητής στο διαγωνισμό τέχνης “UX Art Car”, τον οποίο διοργανώνει για δεύτερη χρονιά η Lexus Ισπανίας. Κατάφερε να αποσπάσει τους περισσότερους ψήφους του κοινού, ανάμεσα στις συνολικά έξι υποψηφιότητες, στην ηλεκτρονική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε μέσα από την ιστοσελίδα της Lexus Ισπανίας.
Ο φετινός διαγωνισμός “UX Art Car” περιλάμβανε επίσης συμμετοχές από καλλιτέχνες με έδρα το Μπιλμπάο, τη Μαδρίτη, τη Σεβίλλη, τη Μούρθια και τη Βαρκελώνη. To 2019 το πρώτο βραβείο είχε κατακτήσει το UX ονόματι “Armor of Scales”.
Ήταν εμπνευσμένο από το δέρμα το ψαριών, ένα μοτίβο που απαντάται συχνά στην ιαπωνική τέχνη και στον πολιτισμό. Πάνω στο αμάξωμα του είχε τοποθετηθεί ένα τρισδιάστατης μορφής κόκκινο και μπλε πλέγμα από βιο-εποξικό υλικό.