Εγώ; Εγώ είμαι οδηγάρα λέμε. Εάν αναγνωρίζετε και εσείς τον εαυτό σας σε αυτή τη φράση, ίσως να το ξανασκεφτείτε. Διαβάστε τις 5 πιο συχνές συνήθειες ενός κακού οδηγού και δείτε την οδήγηση σας με μια πιο… αντικειμενική σκοπιά. Εξακολουθείτε να πιστεύετε το ίδιο;
Είσαι ο βασιλιάς του multitasking;
Μήνυμα στο κινητό, καφέ στο χέρι και τσιγάρο παράλληλα; Θεωρείς ότι μπορείς να τα κάνεις όλα άνετα και να έχεις παράλληλα το νου σου στον δρόμο. Και αλήθεια να είναι, η μία φορά στην οποία θα δώσεις παραπάνω προσοχή στο κινητό και όχι σε κάτι που θα πεταχτεί στο δρόμο, είναι αρκετή να τα αλλάξει όλα.
Ουρλιάζει με εξάτμιση Akrapovič και 659 ίππους η Bentley Continental GT Speed!
Κολλάς στο μπροστινό αμάξι;
Είτε βιάζεσαι, είτε επειδή θεωρείς πως έχεις τα καλύτερα αντανακλαστικά στον κόσμο και ό,τι και να προκύψει θα το προλάβεις. Δεν είναι έτσι σε καμία περίπτωση. Είτε στα στενά της πόλης, αλλά κυριότερα σε ανοικτούς δρόμους, κρατάμε αποστάσεις, και εάν θέλουμε να προσπεράσουμε, το κάνουμε αφού ο μπροστινός λάβει το μήνυμα. Δεν κολλάμε γιατί δεν ξέρουμε τί έχει στο μυαλό του ο μπροστινός μας.
Χρησιμοποιείς το φλας όποτε το θυμηθείς
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ενημερώσεις τους γύρω οδηγούς για τις προθέσεις αλλαγής πορείας σου. Αν το κάνεις όποτε το θυμάσαι και σκέφτεσαι μόνο τη δική σου ασφάλεια, τότε το κάνεις λάθος. Φλας παντού και πάντα.
Με τα αλάρμ μπορείς να παρκάρεις όπου θέλεις
Και εκεί που προχωράει ο μπροστινός σου, πατάει αλάρμ και σταματάει. Χάος πίσω, και εάν του κόλλαγες κιόλας μπορεί και να κατέβει κανας προφυλακτήρας. Αλάρμ σε σημείο που δεν εμποδίζουμε την κυκλοφορία για την ασφάλεια όλων, και μόνο εκεί!
Δυσκολεύεσαι στο παρκινγκ ακόμα και μετά από χρόνια
Το πρώτο 6μηνο είναι άκρως φυσιολογικό να σε αγχώνει το παρκάρισμα. Όμως σταδιακά οφείλεις να έχεις εξοικειωθεί με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου σου. Εάν και μετά από χρόνια συνεχίζεις να… παιδεύεσαι σε κάθε παράλληλο παρκάρισμα, κάτι πρέπει να αναθεωρήσεις. Βέβαια υπάρχει και η μερίδα εκείνων που έχουν ύφος, χρησιμοποιούν το ένα χέρι και νομίζουν πως τα κάνουν όλα τέλεια, όμως οι ζάντες είναι εν τέλει χιλιοχτυπημένες και τα λάστιχα θέλουν αέρα κάθε εβδομάδα.