Στον καθαρισμό των δρόμων. Ποιος είναι δηλαδή υπεύθυνος για να διατηρούν οι Εθνικές Οδοί –τουλάχιστον-ανοικτοί για να μην κοπεί η χώρα στα δύο.
Η «Μήδεια» λοιπόν έκανε πολύ έντονα την παρουσία της ντύνοντας με το λευκό πέπλο της όλη σχεδόν τη χώρα.
Στα λευκά όλη η Αττική. Δείτε ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί και ποια ΜΜΜ λειτουργούν!
Και το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής, Ποιος είναι υπεύθυνος για να διατηρηθεί το Εθνικό Δίκτυο ανοικτό . Η κυβέρνηση, η κάθε τοπική αυτοδιοίκηση από τα μέρη που τα διασχίζουν τα Εθνικά Δίκτυα, ή οι παραχωρησιούχοι, οι εταιρίες δηλαδή που εκμεταλλεύονται τα Εθνικά Δίκτυα που είναι υπεύθυνες για τη λειτουργία τους και τη συντήρηση εισπράττοντας το αντίτιμο των διοδίων.
Σε μια Ελλάδα που είναι όλα τόσο μπερδεμένα μόνο εύκολο δεν είναι να βρεις τις απαντήσεις.
Μην ξεχνάμε ότι ίσως στις συμβάσεις να υπάρχουν και τα τόσο πολλά «μικρά» γράμματα, γραμμένα με τέτοιο τρόπο που για να τα «μεταφράσεις» χρειάζεσαι έμπειρους νομικούς οι οποίοι έχουν τον τρόπο να διαβάζουν «πίσω» από τις λέξεις.
Πάντως οι δρόμοι και τα Εθνικά Δίκτυα είναι κρατικά και εδώ είναι το μπέρδεμα με τους παραχωρησιούχους, διότι όσο χιόνι και αν ρίξει, εάν υπάρχουν αλατιέρες και οδικά μηχανήματα που ανεβοκατεβαίνουν και καθαρίζουν το οδόστρωμα γιατί να κλείσουν τα Εθνικά Δίκτυα.
Μήπως το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που ο οδηγός βγάλει «τόξο πορείας» (σύμφωνα με τον ΚΟΚ όπως ονομάζεται το φλας) και αφήσει το Εθνικό Δίκτυο, είναι που αρχίζουν τα προβλήματα στις μετακινήσεις;