Μια ακόμα επιλογή προσθέτει η Ford στην πλούσια γκάμα των δημοφιλών Puma και Fiesta. Ποια είναι αυτή; Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο πλέον θα συνδυάζεται και με τα ήπια 48βολτα υβριδικά συστήματα των δυο μοντέλων.
Σύμφωνα λοιπόν με την Ford ο 1.0 EcoBoost Hybrid των 125 ή 155 ίππων παύει να έχει για αποκλειστικό του ταίρι το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Τα οφέλη από το πάντρεμα του ήπιου υβριδικού συστήματος με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι αρκετά. Αρχικά η οδήγηση μέσα στην πόλη γίνεται πιο άνετη και ξεκούραστη.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το εν λόγω αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτουν και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων. Η κλιμάκωση του αυτόματου κιβώτιου στο πρόγραμμα Sport αλλάζει για πιο δυναμική οδήγηση. Επιπλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να διατηρεί το «χιλιάρη» βενζινοκινητήρα EcoBoost Hybrid στο βέλτιστο εύρος στροφών λειτουργίας του, για μέγιστη αποδοτικότητα.
Ford Kuga 1.5 ST-Line: Τα δύο αρχικά που κάνουν τη διαφορά
Παράλληλα το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει τώρα τη λειτουργία Stop&Go στο σύστημα Adaptive Cruise control. Έτσι το όχημα μπορεί να σταματά εντελώς μόνο του σε κυκλοφοριακή συμφόρηση και να εκκινεί πάλι μόνο όταν ξεκινήσει το προπορευόμενο όχημα, αρκεί η στάση να μη διαρκέσει πάνω από 3 δευτ.
Σημειώστε ακόμα ότι με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ο οδηγός μπορεί μέσα από την εφαρμογή FordPass να ενεργοποιήσει τον κινητήρα εξ αποστάσεως. Τα Puma και Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid με το αυτόματο 7αρι κιβώτιο ταχυτήτων υπόσχονται χαμηλότερες εκπομπές C02 μέχρι και 5%, σε σύγκριση με τους απλούς βενζινοκινητήρες EcoBoost του 1.0 λίτρου.
Βελτιωμένη επιτάχυνση έως 4% «δηλώνει» ότι έχει το με το αυτόματο κιβώτιο το Puma 1.0 EcoBoost Hybrid των 125 ίππων. Η Ford ανακοινώνει ότι το ισχυρότερο Puma 1.0 EcoBoost Hybrid των 155 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,7 δευτ.
Υπενθυμίζουμε ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα των Puma και Fiesta ενσωματώνει μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας, που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή πρόσθετης ροπής, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης.