Στο νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport, το i20 Rally 2 συνεχίζεται την εξέλιξή του, καθώς σύμφωνα με την εταιρία το καλοκαίρι οι πρώτοι που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον θα το αποκτήσουν.
Το αυτοκίνητο βασίζεται στο νέο i20 που ήδη κυκλοφορεί στη χώρα μας.
Η τελευταία δοκιμή εξέλιξης έγινε σε πολικές θερμοκρασίες, σε πάγους και χιόνια στη Σουηδία.
Οδηγοί
Τέσσερις ημέρες ήταν η διάρκεια των δοκιμών όπου ο Κραιγκ Μπριν και ο Όλιβερ Σόλμπεργκ κάλυψαν περισσότερα από 600 χλμ.
Για τον Όλιβερ Σόλμπεργκ ήταν η πρώτη φορά που οδήγησε το νέο i20 Rally2.
Ο Σόλμπεργκ συμμετέχει στο WRC με το προηγούμενης γενιάς i20 R5 (μέχρι να έρθει στα χέρια του η νέα έκδοση) ενώ ο Μπριν οδηγεί για τη Hyundai το i20 WRC.
Στις δοκιμές με φόντο το άσπρο τοπίο δοκιμάστηκαν μια σειρά από αμορτισέρ, σχέσεις διαφορικών για τέτοιου είδους Ειδικές Διαδρομές και πειραματικά εξαρτήματα καθώς ακόμα το αυτοκίνητο βρίσκεται υπο καθεστώς εξέλιξης με τους τεχνικούς να μαζεύουν δεδομένα που όαλ αυτά τα μαζευτούν, τα αναλυθούν σχολαστικά ώστε μέσα από τους κανονισμούς της FIA να ακολουθήσουν το δρόμο για να αποκτήσει το αυτοκίνητο Δελτίο Αναγνώρισης.
Οι δοκιμές έγινα με ελαστικά της Pirelli SottoZero με καρφιά, καθώς ο ιταλικός κολοσσός είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής όλων των ομάδων στο WRC.
Το Hyundai i20 Rally 2 (μοτέρ 1.6 λίτρων και κίνηση σε όλους τους τροχούς) είναι το δεύτερο αυτοκίνητο που εξελίσσει το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες.
Σύμφωνα με την εταιρία στην εξέλιξη χρησιμοποιούνται όλα τα δεδομένα από την 5ετή συνεργασία με τις ομάδες.
Η Hyundai με το νέο i20 Rally 2 θέλει να πρωταγωνιστήσει και «βλέπει» μόνο τη Skoda που φέτος παρουσίασε την καινούργια έκδοση του Fabia Rally 2 Evo 2.
Όλα βέβαια κρίνονται από τους χρόνους των Ειδικών Διαδρομών και τα αποτελέσματα.
Οι δοκιμές για το νέο Hyundai i20 Rally 2 θα συνεχιστούν τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, ενώ στη θέση του οδηγού θα καθίσουν διάφοροι οδηγοί.
Διαβάστε και αυτό:
WRC, ράλι Αρκτικής: Με εκπλήξεις οι συμμετοχές (video)