Η Maserati ξεκινάει από τις ρίζες της, όπως το ξεχωριστό A6G 2000, για να σχεδιάσει το μέλλον της.
Και το A6G 2000 είναι ένα από αυτά που έχουν πολύ βαθιά τις ρίζες του στο DNA της Maserati.
Το A6G 2000, είναι ένα μοντέλο από τα πιο αντιπροσωπευτικά της σειράς A6, που κατασκευάστηκε από το 1947 έως το 1956. Πήρε το όνομά του ως φόρο τιμής στον Alfieri Maserati (εξ ου και το γράμμα A) σε συνδυασμός με τον αριθμό 6 που υπογραμμίζει τον τύπο του κινητήρα (6κύλινδρο εν σειρά) που παραδόθηκε ακριβώς πριν από 70 χρόνια, τον Φεβρουάριο του 1951.
Το νέο μοντέλο ήταν η αντικατάσταση του σπορ αυτοκινήτου της σειράς A6 1500.
Αυτή η αύξηση της ισχύος ήταν ως απάντηση στη γενική τάση που επικρατούσε τότε στην ιταλική αγορά για αυτοκίνητα υψηλότερης απόδοσης, που εν μέρει είχε να κάνει με τα αποτέλεσμα των βελτιωμένων οικονομικών συνθηκών της χώρας.
Αυτό οδήγησε τη Maserati να μετατρέψει τον κινητήρα σε δύο λίτρων εκμεταλευόμενη πλήρως και το σασί που άντεχε αυτή τη βελτίωση του κινητήρα.
Ο 2λιτρος κινητήρας (1.954,3 κ.εκ. για την ακρίβεια) απέδιδε στην καλύτερή του 100 ίππους, χαρίζοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.
Τορίνο
Το 1950 στο Motor Show του Τορίνο, η Maserati είχε στο περίπτερό το εντυπωσιακό A6G 2000, το οποίο παρουσίασε η Maserati σε δύο εκδόσεις: ένα 4θέσιο, δίθυρο σεντάν από τον οίκο Pininfarina και μια διαφορετική προσέγγιση, 2θέσιο spyder με υπογραφή Pietro Frua.
Δεκαέξι από αυτά τα αυτοκίνητα συναρμολογήθηκαν μεταξύ1950-1951. Εννέα από την Pininfarina, και πέντε τον Pietro Frua.
Ο Alfredo Vignale παρήγαγε μόνο ένα αυτοκίνητο, ένα δίχρωμο κουπέ A6G 2000, με πιο σπορ στιλιστικά χαρακτηριστικά του.
To Spyder του Pietro Frua είχε κιβώτιο ταχυτήτων με τέσσερις ταχύτητες συν όπισθεν, ξηρό μονό δίσκο, ανεξάρτητες μπροστινές αναρτήσεις και τις πίσω αναρτήσεις που περιλαμβάνουν άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας, τροχούς με ακτινωτές ζάντες, δύο εξατμίσεις και οροφή από ύφασμα, συμπλήρωσε τα χαρακτηριστικά του νέου A6G 2000..
Τα υδραυλικά φρένα και στους τέσσερις τροχούς συμπλήρωναν το προσεκτικά επιλεγμένο μείγμα τεχνικής και τεχνολογικής καινοτομίας, το οποίο έκανε αυτό το αυτοκίνητο να προορίζεται για λίγους λάτρεις της αυτοκίνησης εκείνης της εποχής που διέθεταν αρκετά παχύ πορτοφόλι.
Αυτή η μοναδικότητα της Maserati έρχεται στα νέα μοντέλα εφαρμόζοντας υπερσύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, μέσα από φουτουριστικά σχέδια, διατηρώντας την πίστη του παρελθόντος.
Διαβάστε και αυτό:
Νέα Maserati MC20: Κομψή ρουκέτα που εκτοξεύεται με 325 χλμ./ώρα (video)