Τρομερή ένταση υπάρχει αυτό το διάστημα στο σχεδιαστικό κέντρο, στα άδυτα της Renault, στο Παρίσι, καθώς τα φώτα και οι οθόνες δε σβήνουν.
Η μια εικόνα διαδέχεται την άλλη στις οθόνες και όλο «παράξενα» σχήματα εμφανίζονται.
Σχήματα ρετρό, σχήματα μοντέρνα που δείχνει ότι τα διάφορα τμήματα βρίσκονται σε μεγάλη δραστηριότητα.
Alpine: Το μέλλον της θα έχει πολύ ηλεκτρικό ενδιαφέρον
Σαν να ξύπνησε ο γίγαντας που βρισκόταν σε κατάστασης μακράς ύπνωση.
Με την άφιξη του Luca De Meo στην κορυφή της πυραμίδας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ο γαλλικός κολοσσός δείχνει οτι «έβαλε» και πάλι μπροστά τις μηχανές.
Σαν άνεμος ο Luca σε συνδυασμό με τα στελέχη της εταιρίας άρχισαν να παρουσιάζουν το ένα project μετά το άλλο.
Mία γενική αναδιοργάνωση σε όλα τα brands, καθώς η υπόθεση Carlos Ghosn είχε δημιουργήσει ένα τέλμα στην ομάδα, χωρίς «ιδέες» και νέα project.
Eπίθεση λοιπόν σε όλα τα μέτωπα, αρχής γενομένης από τη Formula 1, όπου η ομάδα από Renault F1 Team μετονομάζεται σε Alpine F1 Team τονίζοντας ότι η θρυλική ονομασία με τις πολλές επιτυχίες σε ράλι και πίστες, επανέρχεται πιο ενεργά, όπου εκτός των άλλων ετοιμάζεται να παρουσιάσει και μια νέα γενιά αυτοκινήτων με έμφαση στο ρεύμα.
Ηλεκτρικός άνεμος και για τη Dacia που «δουλεύει» πολύ στο Spring.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο με το οποίο θέλει να συνεχίσει την παράδοση η Dacia προσφέροντας value for money αυτοκίνητα.
Ο στόχος για το Spring είναι ο εξής. Να είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο που μπορεί να μεταφέρει 4 άτομα.
Η Renault ειδικά στη χώρα μας ξεκίνησε με έναν τίτλο στην τσέπη της.
Το νέο Captur απέσπασε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021» για την Ελλάδα.
Στις οθόνες όμως «δουλεύεται» η επιστροφή του Renault 5. Αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι.
Όμως μέσα από όλα αυτά το μήνυμα είναι ότι ο Luca De Meo θέλει να οδηγήσει τη Renault και τα άλλα brands σε νέα μονοπάτια και να κερδίσει το χαμένο έδαφος.
Για αυτό οθόνες και φώτα δεν σβήνουν…