Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο σκοπεύει να κατασκευάσει τα επόμενα χρόνια η Volkswagen, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Ralf Brandstätter.
Η Volkswagen με αυτό το νέο μικρό μοντέλο θέλει να πετύχει δύο στόχους ταυτόχρονα. Από τη μία θα φέρει την ηλεκτροκίνηση και στις μικρότερες κατηγορίες, εκεί όπου σήμερα δεν υπάρχουν πολλές προτάσεις. Από την άλλη, θέλει με αυτόν τον τρόπο να δημιουργήσει και ένα πιο οικονομικό ηλεκτρικό μοντέλο.
Πόσο πιο οικονομικό;
Σύμφωνα με τον Brandstätter η τιμή του στη Βρετανία θα ξεκινάει από τις 17.000 λίρες (19.722 ευρώ με σημερινή ισοτιμία). Για να αποκτήσουμε μια καλύτερη οπτική σχετικά με την τιμή-στόχο αυτού του νέου μοντέλου, το ID.3 στη Βρετανία ξεκινά από τις 31.670 λίρες (36.736 ευρώ), όταν η αρχική τιμή του ID.3 στη χώρα μας είναι στις 34.600 ευρώ. Οι τιμές που αναφέρουμε είναι εκείνες που αναγράφονται στον τιμοκατάλογο και όχι οι τελικές που προκύπτουν από τις κρατικές επιδοτήσεις, καθώς η κάθε χώρα ακολουθεί διαφορετική πολιτική.
Volkswagen: Παίζει να κάνει cabrio το ID.3;
Η είδηση για το νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο προκύπτει από τη δημοσιοποίηση ενός “οδικού χάρτη” σύμφωνα με τον οποίο τα επόμενα χρόνια η γερμανική μάρκα θα παρουσιάζει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρόνο.
Για το 2021 το μοντέλο αυτό ήταν το ID.4. Το 2022 θα ακολουθήσει το ID.6 που προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας, το 2023 είναι η σειρά του ID.5 ενός coupe-crossover μοντέλου και το 2024 θα δούμε το ID.Buzz, ένα ηλεκτρικό MPV. Το Aero-B, ένα station wagon μοντέλο θα κάνει ντεμπούτο το 2025 και φτάνουμε έτσι στο 2026, όταν και περιμένουμε ότι θα λανσαριστεί το μικρό ηλεκτρικό. Προς το παρόν αναφερόμαστε σε αυτό απλά ως μικρό ηλεκτρικό καθώς δεν έχει επίσημη ονομασία, όμως το πιθανότερο είναι ότι θα λέγεται ID.1.
Η πλατφόρμα του θα είναι κάποια πιο μικρή έκδοση της MEB, δηλαδή εκείνης που οι Γερμανοί ανέπτυξαν και χρησιμοποιούν αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους. Πιο μικρό αναμένεται να είναι και το πακέτο μπαταριών, φτάνοντας τις 45 kWh, όμως το μικρό τους μέγεθος, άρα και βάρος, θα εξισορροπούν ως ένα βαθμό την ικανότητα αποθήκευσης λιγότερης ηλεκτρικής ενέργειας.
Ουσιαστικά, αυτό που αφήνεται να εννοηθεί από όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα είναι ότι το μικρό ηλεκτρικό στο οποίο αναφερόμαστε θα έχει περίπου το μέγεθος του Polo. Σταδιακά, αντίστοιχων διαστάσεων μοντέλα αναμένεται να δούμε και από τις SEAT και Skoda, μάρκες που ανήκουν στον ίδιο όμιλο, όμως ακόμα είναι άγνωστο αν θα πράξει το ίδιο και η Audi.