Έχουμε συνηθίσει οι έννοιες supercars και hypercars να συνοδεύονται από εκατοντάδες άλογα και εντυπωσιακές αιχμηρές σιλουέτες που σκίζουν τον άνεμο.
Τί γίνεται όμως όταν τα άλογα είναι εκατοντάδες , η σχεδίαση όμως είναι μία αντικειμενική… τραγωδία;
Panoz Abruzzi: Το συγκεκριμένο μοντέλο φτιάχτηκε σε 81 κομμάτια προς τιμή του 24ωρου αγώνα LeMan. Διαθέτει V8 κινητήρα απόδοσης 640 ίππων και ίσως την πιο άσχημη μπροστινή όψη που έχουμε δει.
Mosler Raptor: Ο στόχος του το ’80 όταν και δημιουργήθηκε, ήταν να είναι ένα ελαφρύ και με σούπερ αεροδυναμικό σχεδιασμό γρήγορο αυτοκίνητο, κι ας μην αρέσει σε κανέναν. Με V8 κινητήρα 450 ίππων ζύγιζε κάτω από 1.300κιλά και πήγαινε αρκετά γρήγορα.
Tramontana R: Ισπανικό δημιούργημα, άκρως ελαφρύ και με V8 κινητήρα 720 ίππων, ερχόμενο από την Mercedes. Πετυχαίνει το 0-100 σε μόλις 3.5 δευτ. και θυμίζει κάτι ανάμεσα σε μονοθέσιο της F1 και… buggy.
Marcos Mantara LM500: Βρετανικής καταγωγής, γεμάτο αμήχανες και περίεργες σχεδιαστικές γραμμές παρουσιάστηκε το 1993 και έτρεξε στον 24ωρο αγώνα του LeMan. Αποδίδει 320 άλογα από Rover V8 κινητήρα.
Nissan Juke R: Το Nisan Juke για πολλούς είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο εμφανισιακά SUV το οποίο παρόλα αυτά πούλησε πάνω από 1.000.000 μοντέλα. Μόλις 5 Juke Rs κατασκευάστηκαν, με απόδοση 690 ίππων, δανεική από τον Godzilla.