Σίγουρα η Skoda Octavia δεν υπολείπεται σε διαστάσεις και χώρους, ωστόσο η νέα έκδοση Pro ενισχύει, μεταξύ άλλων, και αυτούς τους τομείς.
H Skoda λοιπόν προσάρμοσε την Octavia ώστε να ανταποκρίνεται ακόμα καλύτερα στις ανάγκες της κινέζικης αγοράς, στην οποία μόλις λανσαρίστηκε. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Octavia είναι το σημαντικότερο μοντέλο της Skoda για την τεράστια και σημαντική αγορά της Κίνας. Mέχρι τώρα η Octavia έχει σημειώσει στην Κίνα πάνω από 1,4 εκατομμύρια πωλήσεις.
Τη λαμπρή της πορεία σκοπεύει να συνεχίσει η νέα Octavia Pro. Πάμε να δούμε που διαφέρει σε σύγκριση με την ευρωπαϊκή Octavia. Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία το μεταξόνιο στην Octavia Pro είναι μακρύτερο κατά 44 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 2.730 χλστ. Γενικότερα στην Κίνα πολλά μοντέλα πωλούνται με μακρύτερο μεταξόνιο, κάτι το οποίο ευνοεί του χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Όπως είναι λογικό αυξήθηκε και το μήκος της Octavia. Συγκεκριμένα κατά 64 χλστ. αγγίζοντας τα 4.753 χλστ. Σε σύγκριση με την Octavia τρίτης γενιάς, η οποία θα συνεχίσει να πωλείται στην Κίνα, η διαφορά στο μήκος φτάνει τα 78 χλστ.
Νέα Skoda Fabia: Μαντέψτε τι περιέχει το τρέιλερ που ρυμουλκεί
Επίσης έχει πιο σπορ αμφίεση, καθώς ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας προέρχονται από την Octavia RS. Δυναμισμό προσδίδει το μαύρο χρώμα στην οροφή, στις ζάντες των 18 ιντσών και στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών.
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό της νέας Octavia Pro. Εκεί συναντάμε μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών και προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει και το head-up display, το οποίο προβάλει στο παρμπρίζ διάφορες ενδείξεις και πληροφορίες.
Στα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας συμπεριλαμβάνεται η προειδοποίηση για κινούμενο εμπόδιο όταν κάποιος επιβάτης πάει να ανοίξει την πόρτα του σταματημένου αυτοκίνητου, το Adaptive Cruise Control, η υποβοήθηση παραμονής και αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας.
Το τιμόνι διαθέτει τρεις ακτίνες και όχι δυο όπως η ευρωπαϊκή Octavia. Τα εμπρός καθίσματα είναι κλιματιζόμενα, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ο 1.4 TSI βενζινοκινητήρας των 150 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.