Η σκόνη και η άμμος από την έρημο ήταν οι πρωταγωνιστές στο απογευματινό σκέλος της πρώτης μέρας για τις χειμερινές δοκιμές που γίνονται στην πίστα του Μπαχρέιν.
Την πίστα χτύπησε μία αμμοθύελλα, με το φαινόμενο να έχει ξεκινήσει πριν το μεσημεριανό διάλειμμα. Ωστόσο, στο απογευματινό τετράωρο οι συνθήκες χειροτέρεψαν κατά πολύ.
Η σκόνη και η άμμος που υπήρχαν στον αέρα μείωσαν σε σημαντικό βαθμό την ορατότητα των οδηγών, ενώ αν έβγαιναν από την αγωνιστική γραμμή και πατούσαν σε άσφαλτο καλυμμένη με άμμο, τα μονοθέσια συμπεριφέρονταν σχεδόν σα να ήταν πάνω σε νερό.
Η παρουσία άμμου στο οδόστρωμα μειώνει σημαντικά την πρόσφυση.
Ψηφίστε ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο ταχύτερος στις χειμερινές δοκιμές
Ωστόσο, παρά τη σκόνη και την άμμο, το γεγονός ότι φέτος οι δοκιμές είναι μόνο τρεις μέρες δεν άφησε περιθώρια στις ομάδες της Formula 1. Κατά συνέπεια, όλες συνέχισαν κανονικά το πρόγραμμά τους κάνοντας όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους.
Ο ταχύτερος αλλά και ο οδηγός που έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους ήταν ο Max Verstappen. Ο ταχύτερος χρόνος του Ολλανδού ήταν 1:30.674 ενώ έκανε 139 φορές τον γύρο της πίστας. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Norris και τρίτος ο Ocon. Verstappen και Norris έκαναν τους ταχύτερους γύρους τους με τη γόμα C3, δηλαδή την ενδιάμεση μεταξύ των 5 διαθέσιμων, ενώ ο Ocon με τη C4, δηλαδή τη δεύτερη πιο μαλακή.
Όσον αφορά τον αριθμό των γύρων μετά τον Verstappen τους περισσότερους έκανε ο Ocon με 129 και ακολούθησε με 83 ο Nissany, ο δοκιμαστής της Williams.
Σε αντίθεση με το πρωινό σκέλος, το απόγευμα δεν είχαμε κάποια κόκκινη σημαία ή άλλο απρόοπτο, πέρα από κάποια τετ α κε.
Οι δοκιμές εξέλιξης θα συνεχιστούν το Σάββατο και την Κυριακή, 13 και 14 Μαρτίου αντίστοιχα. Η έναρξης του πρωινού σκέλους είναι στις 9:00 και διαρκεί μέχρι τις 13:00. Ακολουθεί μία ώρα διάλειμμα και τα μονοθέσια μπορούν να μπουν ξανά στην πίστα από τις 14:00 μέχρι τις 18:00. Οι παραπάνω χρόνοι έχουν μετατραπεί σε ώρα Ελλάδας.