Πραγματικά το πρώτο που κοιτούσαμε όταν γινόταν παρουσίαση μίας νέας Lamborghini, ήταν το πινακάκι των τεχνικών χαρακτηριστικών.
Πρώτο βλέμμα στο 0-100. Δεύτερο βλέμμα 0-400. Τρίτο βλέμμα στην τελική ταχύτητα.
Περίμενε 1 χρόνο τη Ferrari F8 Tributo και την έβγαλε ολική στην 1η του βόλτα
Η Ιταλική φίρμα όμως φαίνεται να αλλάζει προσανατολισμό και αφήνει πίσω της τα παραπάνω νούμερα, επικεντρώνοντας όλη την προσοχή της στην συμπεριφορά των μοντέλων της στον δρόμο. Η νέα στρατηγική της εταιρίας είναι γεγονός και την επιβεβαίωσε ο υπεύθυνος της ιταλικής φίρμας για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, Francesco Scardaoni κατά την διάρκεια της παρουσίασης της Huracan STO.
Ο ίδιος ανέφερε πως αυτή η ιστορική αλλαγή πλεύσης έχει να κάνει με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης, αφού πλέον οι τελικές είναι άμεσα εξαρτημένες από αυτή και σχεδόν δεδομένες. Έτσι πρώτα πλέον στο μενού της βελτίωσης θα είναι η οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου και μετέπειτα τα νούμερα.
Ο ίδιος δήλωσε πως δεν έχει νόημα να έχεις ένα μοντέλο με εξαιρετικές επιδόσεις που να μην μπορείς να το χαρείς όπως πρέπει. Σε ποιους άραγε να έριξε τα καρφιά του;